Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Δηλώσεις Τριαντάφυλλου Τριανταφυλλίδη-υπεύθυνου προγράμματος Ν.Δ. Νομού Κυκλάδων

«Γεγονός είναι ότι ο Ελληνικός Λαός περνάει πολύ δύσκολες στιγμές εξαιτίας του ΠΑΣΟΚ που παρέδωσε τη Χώρα μας στο ΔΝΤ και την Τρόικα. Ο κόσμ...

«Γεγονός είναι ότι ο Ελληνικός Λαός περνάει πολύ δύσκολες στιγμές εξαιτίας του ΠΑΣΟΚ που παρέδωσε τη Χώρα μας στο ΔΝΤ και την Τρόικα. Ο κόσμος στην κυριολεξία πεινάει και καθημερινά αυξάνεται ο αριθμός των ανθρώπων που ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας. Μέσα σε αυτή την κατάσταση  που βιώνουμε, ο τόπος μας πρέπει να οδηγηθεί στις κάλπες για να εκλέξει ο Ελληνικός Λαός τη νέα κυβέρνησή του. Έτσι σε λίγες ημέρες ξεκινάει η προεκλογική περίοδος.
Έχω ζητήσει από το Κόμμα μου να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ. στο Νομό Κυκλάδων για να μπορέσω κι εγώ να προσφέρω στην προσπάθεια για νίκη της Ν.Δ. στις προσεχείς Εθνικές Εκλογές. Ενημερώνω τον Κυκλαδικό λαό ότι δεσμεύομαι για τρία πράγματα:
Α) Ως υποψήφιος Βουλευτής Κυκλάδων κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, δεν πρόκειται να λειτουργήσω εκλογικό κέντρο ή να χρησιμοποιήσω φέιγ-βολάν, αφίσες, διαφημιστικά έντυπα, κ.λπ. Δεσμεύομαι ότι τα όποια χρήματα που θα ξόδευα, θα τα διαθέσω για το ΚΕΦΙΑ Κυκλάδων, πρώην ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Κυκλάδων, όπου εξυπηρετούνται τα άτομα με αναπηρία.
Β) Ως Χριστιανός θα είμαι κοντά, τόσο στην Ορθόδοξη όσο και στην Καθολική Εκκλησία. Θα αγωνίζομαι πάντα για Χριστό και Ελλάδα.
Γ) Ως Κυκλαδίτης θα αγωνίζομαι για τα Κυκλαδονήσια μας και τους απλούς πολίτες των νησιών μας. Θα είμαι κοντά στους νέους, τους άνεργους, τους εργαζόμενους, τις νοικοκυρές, τους μικρομεσαίους και τους συνταξιούχους του Νομού Κυκλάδων. Στις Κυκλάδες γεννήθηκα, εδώ ανδρώθηκα, εδώ είναι οι τάφοι των γονιών μου, εδώ είναι η οικογένειά μου και το σπίτι μου. Είμαι υπερήφανος που γεννήθηκα στις Κυκλάδες. Το πιστεύω μου είναι «Πρώτα οι Κυκλάδες».
Οι τρεις αυτές δεσμεύσεις μου είναι ιδεολογία προσωπική και είναι θέσεις μιας ολόκληρης ζωής μου, με συνεπή στάση στο πλευρό των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων. Για αυτές τις Κυκλάδες θα αγωνιστώ καλώντας όλο τον κόσμο να ψηφίσει με γνώμονα το συμφέρον της Ελλάδος και των Κυκλάδων. Με αυτές τις Τρεις Δεσμεύσεις μου απέναντι στον Κυκλαδικό λαό, ξεκινάω κι εγώ τη μεγάλη μου προσπάθεια για νίκη στις Εκλογές και…αναγέννηση των Κυκλάδων.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6944 777129
Φιλικά,
Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης