Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Κάνοντας τα "πρώτα" βήματα

Ήταν 10 του Ιούλη πού έλαβα ένα μήνυμα στον υπολογιστή μου που έλεγε «γεια σου Μάριε ο Βαγγέλης είμαι από τα Τήνια News …..» και ...

Ήταν 10 του Ιούλη πού έλαβα ένα μήνυμα στον υπολογιστή μου που έλεγε «γεια σου Μάριε ο Βαγγέλης είμαι από τα Τήνια News …..» και μεταξύ άλλων στο μήνυμα μου έκανε αναφορά στην ιστοσελίδα του που μαζί με άλλα παιδιά διατηρούσε και μου ζητούσε αν είχα την αφίσα της χοροεσπερίδας του συλλόγου για να την βάλει στο site...



Θυμάμαι του έστειλα κάποια link για να ανεβάσει και σιγά σιγά άρχιζε να κυοφορείτε μια συνεργασία. Με το Βαγγέλη ήμασταν φίλοι στο Facebook από ποιο παλιά αλλά δεν έτυχε να μιλήσουμε ποτέ από κοντά. Στην εποχή μας συμβαίνει πολλές φορές να έχουμε εκατοντάδες φίλους στο Facebook και να μην έχουμε μιλήσει ποτέ από κοντά ή να μην μιλάμε καθόλου έξω και να μιλάμε μόνο διαμέσου του Facebook. Είναι από τα περίεργα της εποχής μας…..

Ξεκίνησε λοιπόν μια σχεδόν καθημερινή επικοινωνία λέγοντας διάφορα και βλέποντας την αγάπη που είχαν τα παιδιά για το νησί μας και το ότι κάνανε ότι μπορούσαν για να το προβάλουν προς τα έξω, μπήκα στον πειρασμό να του προτείνω να στέλνω και εγώ κάποια θέματα αλλά και να έκανα ότι μπορούσα για να τους βοηθήσω κάτι που δεν μου το αρνήθηκε και το δέχτηκε με χαρά και τον ευχαριστώ πάρα πολύ.



Μου άρεσε η ιδέα του συνεργάτη. Με εντυπωσίασε ο ζήλος τους για αυτό που κάνανε… θυμήθηκα την εποχή που έβγαζα και εγώ την δική μου εφημερίδα για περίπου 10 χρόνια. Με αυτό τον τρόπο σιγά σιγά θα μπορούσα να έμπαινα και πάλι στο παιχνίδι του γραψίματος και της ανταπόκρισης. Κάτι που μου άρεσε. Και μόνο η ιδέα με εξίταρε…. Βέβαια μετά από εκεί χαθήκαμε για λίγο. Μετά από λίγες μέρες λαβαίνω κι άλλο μήνυμα που μου ζητούσε αν θα μπορούσα να βγάλω φωτογραφίες από την Αγ. Δωρεά στο Σμαρδάκιτο. Η αλήθεια είναι ότι δεν τράβηξα φωτογραφίες αν και είναι το αγαπημένο μου χόμπι διότι υπερίσχυσε η άλλη μου αγάπη, η πιο μεγάλη, που δεν είναι άλλη από την ενεργή συμμετοχή στις τελετές της εκκλησίας μας, οπότε ήταν δύσκολο να βγάλω φωτογραφίες
.
Από κει και πέρα ξεκίνησε μια κουβέντα με το Βαγγέλη η οποία εξελίχθηκε για μένα θα μπορούσα να πω, σε μια πολύ καλή ευκαιρία πέρα από το να τον γνωρίσω περισσότερο και να μην είναι άλλος ένας φίλος μόνο στο Facebook αλλά και την δυνατότητα να ασχοληθώ και με κάτι που μου άρεσε.

Η πρώτη φορά που ασχολήθηκα ουσιαστικά ήταν στο πανηγύρι στο Βρυσή. Τράβηξα φωτογραφίες και τις έστειλα, φυσικά όταν τις είδα αναρτημένες μου άρεσε πάρα πολύ αυτό που έβλεπα. Ήταν δημιούργημα δικό μου…. Αρκετοί παλιοί μου αναγνώστες με ρωτούσαν, αν γράφω κάπου. Είναι μεγάλη χαρά για κάποιον που έβγαζε εφημερίδα και ενώ έχουν περάσει περίπου 10 με 12 από το τελευταίο φύλο κάποιοι να την θυμούνται, να την αναπολούν και να αναρωτιούνται αν γράφω ακόμη κάπου Και τους απαντούσα όχι, τώρα πλέον θα μπορούμε να τα λέμε στα Τήνια News.

Επ’ ευκαιρίας θα θελα να ευχαριστήσω από καρδιάς το Βαγγέλη το Ζαλώνη αλλά και τα υπόλοιπα παιδιά των http://www.tinianews.eu/ για την συνεργασία μας και θα κάνω ότι μπορώ και ότι περνάει από το χέρι μου για να πάει ακόμη καλύτερα το site. Επίσης θα μπορούμε να τα λέμε και μέσα από το http://smardakianos.blogspot.gr/ το οποίο το δημιούργησα πρόσφατα και που έχω σκοπό να το ενημερώνω με τα δρώμενα του χωριού μου του Σμαρδακίτου δηλαδή και όχι μόνο.

Καλή μας ανάγνωση λοιπόν και καλό χειμώνα. Καθώς μια παλιά παροιμία έλεγε «από Μάρτη καλοκαιριού και από Αύγουστο χειμώνα….» Καλό Χειμώνα λοιπόν και να μην ξεχνιόμαστε για ότι συμβαίνει στο νησί μας στο Τήνια News (http://www.tinianews.eu/


Επιμέλεια
Μάριος Φώσκολος