Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Σαν πας στον πηγαιμό χωρίς... "ΙΘΑΚΗ"

Σάλος έχει προκληθεί από την πρόθεση “κατάργησης” του καθημερινού δρομολογίου στη γραμμή Σύρος – Τήνος – Μύκονος, μετά την επικείμενη ετ...

Σάλος έχει προκληθεί από την πρόθεση “κατάργησης” του καθημερινού δρομολογίου στη γραμμή Σύρος – Τήνος – Μύκονος, μετά την επικείμενη ετήσια επισκευή του “ΙΘΑΚΗ”, και την εξυπηρέτηση της Σύρου μέσω της γραμμής της Παροναξίας αλλά και τη σύνδεση των δύο γειτονικών νησιών με την πρωτεύουσα, μέσω των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων.

Π. Κροντηράς: “Ανέντιμη η αντιμετώπιση της Τήνου. Να διαψεύσει η Εταιρεία”

Την οργή και την αγανάκτηση των κατοίκων της Τήνου για την άδικη και ανέντιμη αντιμετώπιση του νησιού με τον επικείμενο αποκλεισμό του από τη Σύρο και τον Πειραιά. εξέφρασε με επιστολή που απέστειλε χθες με πρώτο αποδέκτη τον Πρωθυπουργό της χώρας, ο Δήμαρχος Παναγιώτης Κροντηράς. “Στο Δήμο Τήνου έφτασε η πληροφορία ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ΙΘΑΚΗ, που εκτελεί το καθημερινό δρομολόγιο Πειραιά – Σύρο – Τήνο – Μύκονο – Τήνο – Σύρο – Πειραιά και αποτελεί τη μόνη σταθερή επικοινωνία του νησιού με τη Σύρο, δε σκοπεύει να αντικαταστήσει το πλοίο με άλλο, κατά την ετήσια αποχώρησή του, που αρχίζει την 1η Δεκεμβρίου. Αποτέλεσμα, ο αποκλεισμός της Τήνου από το διοικητικό κέντρο της Σύρου, έδρα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του Νομαρχιακού Νοσοκομείου, των Δικαστηρίων (Πρωτοδικείου και Εφετείου) και μιας σειράς υπηρεσιών στις οποίες προσφεύγουν οι κάτοικοι Τήνου, καθημερινά. Αν έτσι έχουν τα πράγματα, δεν αρκούμαστε στην έκφραση της οργής και της αγανάκτησης μας για την ανέντιμη αυτή αντιμετώπιση της Τήνου. Το έχουμε πράξει και την 29-2-2012, όταν ανάλογα σχέδια της ίδιας εταιρείας, έφεραν την Τήνο προ των πυλών του αποκλεισμού από Σύρο και Πειραιά. Έχουμε αναλώσει πολύ χρόνο για να εκθέτουμε κάθε φορά τι σημαίνει “νησί” στις εταιρείες και στους αρμόδιους” σημειώνει ο Δήμαρχος καλώντας ευθέως και χωρίς περιστροφές την πλοιοκτήτρια εταιρεία “να διαψεύσει ότι υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο, που θα σημάνει τεράστια ταλαιπωρία για τους πολίτες της Τήνου και για την ομαλή εξακολούθηση της ζωής στο νησί”.

“ θα κινδυνεύσουν νεφροπαθείς”

Σε μια προσπάθεια να πείσει για το δίκαιο του αυτονόητου αιτήματος, ο κ. Κροντηράς, επισημαίνει ότι μια τέτοια προοπτική “θα θέσει σε κίνδυνο, πάνω από όλα, ανθρώπινες ζωές και θα οδηγήσει σε οδυνηρές καταστάσεις” και διαμηνύει :“Οφείλετε να γνωρίζετε ότι συνάνθρωποι μας ταξιδεύουν κάθε 2-3 μέρες στο Νοσοκομείο Σύρου, για αιμοκάθαρση. Για να καλυφθεί μία απόσταση 12 ν.μ. θα υπάρχει υποχρέωση των ασθενών, των συναλλασσόμενων με τις υπηρεσίες, των διαδίκων και των μαρτύρων τους, των κρατουμένων, των αθλητών και ενός ατέλειωτου αριθμού συνανθρώπων μας, να φτάσουν στη Σύρο αφού ταξιδέψουν στην Ραφήνα, από εκεί στον Πειραιά και αφού επιτέλους αντικρίσουν τη Σύρο και καλύψουν το σκοπό της μετάβασής τους, να ακολουθήσουν το δρόμο της επιστροφής. Το ίδιος θα συμβεί και με όσους ταξιδεύουν από τη Σύρο στην Τήνο, απλούς πολίτες, υπαλλήλους για τις ανάγκες υπηρεσιών, δικαστικούς λειτουργούς, κλπ.. Αυτά είναι ανήκουστα πράγματα και γυρίζουν τη ζωή μας δεκαετίες πίσω. Καταδεικνύουν περιφρόνηση προς το νησί που αντιμετωπίζεται για μια ακόμη φορά ως η κότα με τα χρυσά αυγά, όταν κατά χιλιάδες συρρέουν οι επισκέπτες το καλοκαιρινό εξάμηνο και στη συνέχεια οι διοικήσεις των πλοιοκτητριών εταιρειών, της γυρνούν την πλάτη. Η Τήνος, κύριοι, συμβάλλει και με το παραπάνω, στην όποια κερδοφορία σας, δεκαετίες τώρα και έχετε κτίσει βαπόρια και βαπόρια, εκμεταλλευόμενοι τις γραμμές που οδηγούν στην Τήνο. Το ίδιο πλοίο (ΙΘΑΚΗ) δρομολογήθηκε το καλοκαίρι στην γραμμή της Ραφήνας, για τρεις μήνες, με λαμπρά αποτελέσματα. Επομένως η στάση σας, εφόσον υλοποιηθεί τέτοια απόφαση, κρίνεται ως άδικη, στερείται κάθε ηθικού ερείσματος και καταδικάζει ένα νησί σε μαρασμό και εξουθένωση”.

“Αιτία πολέμου”

“Δεν πρόκειται να ανεχθούμε ποτέ ανάλογη αντιμετώπιση και το εννοώ. Η Τήνος, με μπροστάρη το Δήμο, θα εκλάβει μία τέτοια ενέργεια ως αιτία πολέμου και θα σταθεί απέναντί σας με κάθε τρόπο. Όχι μόνο τώρα αλλά στο διηνεκές. Η διπρόσωπη αυτή συμπεριφορά (μάχη για τις γραμμές της Τήνου κάθε καλοκαίρι και υποβάθμισή της με κάθε τρόπο το χειμώνα, με κορύφωση τον αποκλεισμό της από Σύρο - Πειραιά), θα καταδειχθεί στο συναλλακτικό κοινό, με δημόσιες τοποθετήσεις, προφορικές και γραπτές και δικαιολογημένα θα φτάσει μέχρι σε μποϋκοτάζ της συγκεκριμένης εταιρείας. Όπως σας είχα πει δημόσια και την 29-2-2012, ο αποκλεισμός της Τήνου από τη Σύρο και τον Πειραιά αποτελεί “κόκκινη γραμμή” για το Δήμο Τήνου. 


Πέρα από επιχειρηματικές κινήσεις στην “πλάτη” των νησιωτών υπάρχουν, και κάποιοι που έχουν εκλεγεί και ευελπιστώ ότι υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον, με βάση το Σύνταγμα και το νόμο. Αναφέρομαι στην κυβέρνηση, που μάλιστα δημιούργησε υπουργικό θώκο για τη νησιωτική πολιτική, ενέργεια που επικρότησα. Τώρα ήλθε η ώρα να φανεί αν πρόκειται για ανέξοδους συμβολισμούς και κινήσεις εντυπωσιασμού. Φαντάζομαι, εκεί στο υπουργείο, δε συμψηφίζετε τις ανθρώπινες ζωές και την υγεία των συνανθρώπων σας με τις τιμές του πετρελαίου. Και αν ξεχνιέστε, επειδή στην πρωτεύουσα έχετε πρόσβαση σε λίγα λεπτά σε Νοσοκομείο, σας θυμίζω ότι εδώ γίνεται “μάχη” για να φτάσει ένας συνάνθρωπος, σε ανάλογη φροντίδα. Και το αν θα σωθεί, έχει σχέση με το αν είναι μέρα ή νύχτα, αν έχει 8 ή 9 μποφόρ και από μια σειρά άλλους παράγοντες. Δεν υπάρχει μόνο η ειδυλλιακή Τήνος, που απολαμβάνετε τα καλοκαίρια, υπάρχει και η Τήνος της αγωνίας, των στερήσεων σε υπηρεσίες, των απαγορευτικών και του ημιτελούς λιμανιού, με ευθύνες πολλών πλην της ίδιας. Περιμένω να δω πώς η ελληνική κυβέρνηση θα σταθεί απέναντι σε αυτό που της θέτει η “μικρή” και “ταπεινή” Τήνος”.


“Άστραψε και βρόντηξε”

Με την αγανάκτηση να ξεχειλίζει, ο κ. Κροντηράς σε μια ύστατη προσπάθεια να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των δημοτών του, σε ιδιαίτερα έντονο ύφος σημειώνει :“Και επειδή δεν είναι αυτονόητο ότι ως κυβέρνηση έχετε και απόλυτη επίγνωση του τι συμβαίνει στα διάφορα υπουργεία, αν δεν σας αρκούν τα θέματα υγείας και όλα θυσιάζονται στον τομέα της … οικονομίας, σας θυμίζω ότι έχετε νομοθετήσει για τη μεταφορά της Δ.Ο.Υ. Τήνου στη Δ.Ο.Υ. Σύρου από 14-1-2013 (και ανεξάρτητα από το ότι ο Δήμος Τήνου ήδη βρίσκεται στο ΣτΕ για το θέμα) ενώ ταυτόχρονα τίθεται εν αμφίβολο η πρόσβαση του Τηνιακού στη Σύρο. Όταν σας φώναζα τα περί νησιωτικής Ελλάδας, δεν φανταζόμουν ότι τόσο γρήγορα και τόσο δυσάρεστα θα επιβεβαιωνόμουν. Ο όρος “Δ.Ο.Υ. Υποδοχής” που διαλέξατε, για την Τήνο, κύριοι της επιτροπής σοφών αλλά και του υπουργείου, πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, καθίσταται άνευ περιεχομένου. Εκτός αν η “υποδοχή” που μας προετοιμάσατε, προϋποθέτει το ταξίδι που σας ανέφερα (Τήνος – Ραφήνα – Πειραιάς – Σύρος και πάλι πίσω, Σύρος – Πειραιάς – Ραφήνα – Τήνος και με διανυκτέρευση τόσο στη Σύρο όσο και στην …Αθήνα!).Αυτή είναι η κατάσταση κύριοι της εταιρείας και κύριοι της Κυβέρνησης. Η Τήνος, της αξιοπρέπειας αλλά και της δικαιολογημένης αγανάκτησης, περιμένει απαντήσεις, πριν την 1η Δεκέμβρη”.

Αντίδραση και της Καθολικής Αρχιεπισκοπής

Άμεση ήταν και η αντίδραση του Καθολικού Αρχιεπισκόπου Νάξου-Τήνου-Άνδρου-Μυκόνου Νικόλαου, ο οποίος με επιστολή του προς τον υπουργό κάνει έκκληση στην περίπτωση που αληθεύουν οι πληροφορίες “να βρει μια λύση, ώστε να μη διακοπεί το δρομολόγιο, το οποίο – όπως χαρακτηριστικά σημειώνει – καθημερινά εξυπηρετεί ένα μεγάλο αριθμό επιβατών από Πειραιά προς τα τρία αυτά νησιά και αντίστροφα”.

“Αν, συμβεί κάτι τέτοιο, προσθέτει ο Αρχιεπίσκοπος, η επικοινωνία των δύο νησιών Τήνου και Μυκόνου ακόμη και προς τη Σύρο, θα περιοριστεί. Να σκεφθείτε ότι η επικοινωνία τους με την πρωτεύουσα του Νομού, γίνεται μόνο Πέμπτη και Παρασκευή. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας των δύο αυτών νησιών, ούτε με τα άλλα νησιά των Κυκλάδων, η οποία εξασφαλίζεται με τα δύο πλοία της ενδοεπικοινωνίας που έχουν αφετηρία το λιμάνι της Σύρου. Σας παρακαλώ, δείξτε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που δείχνετε για τα νησιά ως νησιώτης και φροντίστε να αποφευχθεί η ακόμη μεγαλύτερη απομόνωση των νησιών Τήνου και Μυκόνου από το κέντρο και τα άλλα νησιά. Φθάνει στους κατοίκους η μοναξιά που φέρνει ο χειμώνας! Μην επιτρέψετε να επιδεινωθεί και με την απομόνωση” καταλήγει ο Σεβασμιώτατος Νικόλαος.

Γ. Δεκαβάλλας: “Να μη διακοπεί ούτε μια ημέρα η σύνδεση του Πειραιά με τη Σύρο, την Τήνο και τη Μύκονο”

Με επιστολή προς τον υπουργό Ναυτιλίας & Αιγαίου κο Κώστα Μουσουρούλη, με θέμα τη “διακοπή και μετατροπή ακτοπλοϊκών δρομολογίων”, παρενέβη ο Δήμαρχος Σύρου – Ερμούπολης κ. Γιάννης Δεκαβάλλας, ως Πρόεδρος Τοπικού Παραρτήματος Κυκλάδων της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Νοτίου Αιγαίου. Στην επιστολή του ο κ. Δεκαβάλλας αναφέρει τα εξής :

“Με την παρούσα επιστολή μου ως πρόεδρος του Τοπικού Παραρτήματος Κυκλάδων, της Π.Ε.Δ. Νοτίου Αιγαίου, επιθυμώ να σας θέσω το μεγάλο πρόβλημα που προκύπτει από τη συνεχή διακοπή και μετατροπή των ακτοπλοϊκών δρομολογίων που εξυπηρετούν τις Κυκλάδες.

Ήδη από το μήνα Νοέμβριο έχει διακοπεί η δρομολόγηση του τρίτου πλοίου, το οποίο εξυπηρετούσε την ενδοσυγκοινωνία μεταξύ των νησιών μας. Τα δρομολόγια αυτά είναι ιδιαιτέρως αναγκαία διότι κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, η πλειοψηφία των νησιών μας στερείται επαρκούς ακτοπλοϊκής σύνδεσης από και προς τον Πειραιά, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η μετακίνηση των νησιωτών μας.

Σήμερα δημιουργούνται νέα αρνητικά δεδομένα στο χώρο της ακτοπλοΐας. Η διακοπή επί διμήνου της μιας εκ των τριών βασικών ακτοπλοϊκών γραμμών του νομού μας (Πειραιά – Σύρο – Τήνο – Μύκονο) απομονώνει ουσιαστικά τη Σύρο από την Τήνο και τη Μύκονο, παράλληλα η συγκοινωνιακή σύνδεση της Σύρου θα εξυπηρετείται από τη γραμμή της Παροναξίας, επιμηκύνοντας μάλιστα τη διάρκεια του προαναφερόμενου δρομολογίου. Η σύνδεση δε της Σύρου ως πρωτεύουσας του νομού και της Περιφέρειας με τον Πειραιά, θα γίνεται περίπου στις 12 το μεσημέρι, ένα δρομολόγιο που δεν θα μπορεί να καλύπτει τις κοινωνικές και επαγγελματικές υποχρεώσεις των μετακινούμενων από τη Σύρο προς τον Πειραιά, αλλά και αντίστροφα, διότι δεν θα υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για την εξυπηρέτηση των μετακινούμενων, για την επαφή τους με τις διοικητικές, δικαστικές και υγειονομικές υπηρεσίες της Ερμούπολης.

Επίσης με το δρομολόγιο Σύρου – Τήνου – Μυκόνου, καλύπτονται οι ανάγκες ζωής για ένα σημαντικό αριθμό νεφροπαθών, οι οποίοι μετακινούνται από τα νησιά της Τήνου και της Μυκόνου προς τη Σύρο για αιμοκάθαρση στη μονάδα τεχνικού νεφρού του νοσοκομείου της Σύρου.

Επίσης η πολιτεία προχώρησε σε κατάργηση των περισσοτέρων Δ.Ο.Υ. στα νησιά μας, αφήνοντας σε λειτουργία μόνο τις Δ.Ο.Υ. της Σύρου και της Νάξου. Πως θα εξυπηρετούνται άραγε οι δημότες των νησιών, όταν δεν θα έχουν πλοίο να μετακινηθούν από και προς τις δύο Δ.Ο.Υ. του νομού;

Η κάλυψη της γραμμής Τήνου – Μυκόνου με τα δύο εναπομείναντα πλοία της ενδοσυγκοινωνίας δεν καλύπτει ούτε τις στοιχειωδώς ανάγκες σύνδεσης, διότι και τα δρομολόγια είναι ελάχιστα σε αριθμό (3 για την Τήνο και κανένα για τη Μύκονο). Η γραμμή Σύρου – Τήνου – Μυκόνου εξυπηρετεί και τη συγκοινωνιακή σύνδεση με την Άνδρο με μετεπιβίβαση στο λιμάνι της Τήνου.

Επανερχόμεθα σε παλαιότερη πρότασή μας, να προστεθεί και η Σύρος στην ακτοπλοϊκή γραμμή Ραφήνας – Άνδρου – Τήνου – Μυκόνου, η οποία σήμερα εκτελείται από το πλοίο “Πηνελόπη”, έτσι ώστε να αποκατασταθεί καθημερινή σύνδεση της Σύρου με την Άνδρο, την Τήνο και τη Μύκονο, αλλά και τη Ραφήνα.

Κύριε Υπουργέ,

Ήδη οι νησιώτες μας βιώνουν πολύ δύσκολες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, οι οποίες μεγεθύνονται λόγω της απομόνωσης του νησιωτικού χώρου, εάν συνεχιστεί και επιδεινωθεί η υφιστάμενη κατάσταση στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις των νησιών μας, χωρίς κανένα ίχνος δραματοποίησης, σας λέμε ότι πολλά νησιά θα οδηγηθούν κατά τους χειμερινούς μήνες στην εγκατάλειψη, αλλά και η δίκαιη αγανάκτηση των νησιωτών μας μπορεί να οδηγήσει σε δυναμικές κινητοποιήσεις για την κατάκτηση του αυτονόητου δικαιώματός μας, που είναι αυτό της μετακίνησης.

Προσδοκάμε ότι, θα καταβάλετε κάθε δυνατή προσπάθεια στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας, έτσι ώστε να μην υπάρξει διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Σύρου – Τήνου – Μυκόνου, θα υπάρξει επαναφορά του τρίτου πλοίου που εκτελούσε με έδρα τη Σύρο την ενδοσυγκοινωνιακή σύνδεση των νησιών μας, αλλά και κάθε άλλη ενέργεια, η οποία θα ενισχύσει τη νησιωτική ακτοπλοΐα”

Εκτός από την παρέμβασή του προς τον υπουργό Ναυτιλίας & Αιγαίου, ο πρόεδρος του Τ.Π. Κυκλάδων, απέστειλε σχετική επιστολή προς την Εταιρεία BLUE STAR FERRIES, με την οποία την καλεί να αντικαταστήσει το πλοίο “BLUE STAR ITHAKI” με άλλο πλοίο της εταιρείας, έτσι ώστε να μη διακοπεί ούτε μια ημέρα η σύνδεση του Πειραιά με τη Σύρο, την Τήνο και τη Μύκονο, προκειμένου να συμβάλει η ανωτέρω εταιρεία στον περιορισμό της απομόνωσης των νησιών.

Αθ. Κουσαθανάς: “Οδύσσεια για τους Μυκονιάτες”

Σε ανάλογο μήκος κύματος κινήθηκε και η επιστολή του Δημάρχου της Μυκόνου, Αθανάσιου Κουσαθανά – Μέγα, ο οποίος σημειώνει ότι το αίτημα της Εταιρείας θα δημιουργήσει μια σειρά τεραστίων προβλημάτων στις επικοινωνίες του νησιού και μάλιστα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο της οποίας τα επακόλουθα βιώνουμε όλοι μας καθημερινά. “Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι με το πλοίο της Blue Star στην εν λόγω γραμμή, ήδη παρουσιάζονται προβλήματα – ειδικά την χειμερινή περίοδο – αφού για να μεταβεί κάποιος στην Σύρο πρέπει να διανυκτερεύσει οπωσδήποτε εκεί, οπότε αντιλαμβάνεστε τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν οι Δημότες της Μυκόνου για το διάστημα που η γραμμή αυτή δε θα εξυπηρετείται από κανένα πλοίο” επισημαίνει για να προσθέσει: “ Κατά συνέπεια δε θα υπάρχει κανένας τρόπος επικοινωνίας με τη Σύρο, η οποία είναι η πρωτεύουσα του νομού Κυκλάδων κι ως εκ τούτου σ’ αυτήν εδρεύουν όλες οι υπηρεσίες του δημοσίου, (δικαστήρια, ασφαλιστικά ταμεία, Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου- τομέας Κυκλάδων, Νοσοκομείο – σε τακτό χρονικό διάστημα μετακινείται κι η Δ.Ο.Υ. κατόπιν κατάργησης της Δ.Ο.Υ Μυκόνου) οπότε κατανοείτε πολύ καλά ότι, ο πολίτης δε θα έχει την δυνατότητα όχι απλά της άμεση, αλλά ούτε και της εντός 2ημέρου εξυπηρέτησης, που οριακά είχε ως σήμερα”.

Για το Δήμαρχο, οι εναλλακτικές λύσεις που θα υπάρχουν δεν καλύπτουν σε καμιά περίπτωση τις ανάγκες των δημοτών της Μυκόνου, αφού θα δύνανται να ταξιδέψουν με προορισμό τη Σύρο μόνο κάθε Πέμπτη & Παρασκευή μέσω Τήνου, και κατά την επιστροφή θα πρέπει να διανυκτερεύσουν στην Τήνο και την επόμενη μέρα να επιστρέψουν στη Μύκονο. Θα μπορούν ακόμη, χρησιμοποιώντας τη γραμμή Μύκονο-Ραφήνα, να μετακινηθούν στον Πειραιά κι απ’ εκεί να ταξιδέψουν με κάποιο απογευματινό καράβι για Σύρο, να διανυκτερεύσουν στη Σύρο και να επιστρέψουν με τον ίδιο τρόπο διανυκτερεύοντας στην Αθήνα. Εν κατακλείδι, υπογραμμίζει ότι “αυτό σημαίνει πως ο Μυκονιάτης, που έχει ανάγκη να μεταβεί στην έδρα διοικήσεως των Κυκλάδων, θα πρέπει με τις πιο ευοίωνες προβλέψεις να δαπανήσει το λιγότερο 3-4 ημέρες με όσα έξοδα αυτό συνεπάγεται, βιώνοντας μέσα στο 2013 την “Οδύσσειά” του.

Για τον ίδιο “είναι σαφής η διάσταση του προβλήματος που δημιουργείται, όσον αφορά δε περιπτώσεις νοσοκομειακής ανάγκης ή αστυνομικής φύσεως, εκεί δεν εντοπίζεται απλά πρόβλημα, εκεί θα είναι ένα αδιέξοδο, και ενδεχομένως με απρόβλεπτες συνέπειες”.
Αναγνωρίζουμε – τονίζει ο δήμαρχος - ότι η Πατρίδα μας αντιμετωπίζει μια από τις πιο δύσκολες οικονομικές καταστάσεις του βίου της, όμως κι εμείς ως Δήμος Μυκόνου καλούμεθα να αντιμετωπίσουμε την στυγνή πραγματικότητα με υπομονή και σύνεση, συμπάσχοντας και συνεπικουρώντας στον βαθμό του δυνατού, τους πολίτες που αποτελούν τα αθώα θύματα αυτής της δοκιμασίας στην οποία οδηγήθηκε η χώρα μας. Συνεπώς, η διακοπή του δρομολογίου αυτού θα επιδεινώσει περισσότερο τα οικονομικά των Συμπολιτών μας”, και ζητά την επανεξέταση του αιτήματος της εταιρείας για δίμηνη διακοπή της γραμμής, σημειώνοντας: “Γνωρίζουμε την προσφορά σας στη Μύκονο και τις Κυκλάδες ευρύτερα, αφού τα νεαρής ηλικίας και πολυτελή πλοία σας, αποτελούν κόσμημα και ζωντανή διαφήμιση των Κυκλαδίτικων θαλασσών. Πιστεύουμε ότι κι εσείς από την πλευρά σας αναγνωρίζετε την αμέριστη στήριξη των δημοτών μας προς την Blue Star., την οποία επί χρόνια κατατάσσουν 1ηεταιρία στις προτιμήσεις τους.

Πιστεύουμε ότι, κατανοώντας το μέγεθος του προβλήματος θα μπορούσε να υπάρξει μια συμβιβαστική εναλλακτική λύση. Με τις στοιχειώδεις γνώσεις μας θα προτείναμε ίσως την επιμήκυνση χρόνου του πλου ώστε να εξασφαλίζεται οικονομία καυσίμων”.

Σημαντικές ήταν και οι παρεμβάσεις που έγιναν στη χθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου από αρκετά μέλη του οργάνου. Λόγω έλλειψης χώρου, αυτές θα αναφερθούν στην αυριανή έκδοση.

Πηγή : Εφημερίδα Κοινή Γνώμη