Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Θ. Απέργη στο Μίλα: Τα παιδικά χρόνια στην Τήνο, η μάχη της ζυγαριάς και η Eurovision!

Καλεσμένη στην εκπομπή Μίλα ήταν σήμερα η εντυπωσιακή Θωμαή Απέργη και μίλησε με την Τατιάνα για τα εφηβικά της χρόνια στην Τήνο, για τα ...

Καλεσμένη στην εκπομπή Μίλα ήταν σήμερα η εντυπωσιακή Θωμαή Απέργη και μίλησε με την Τατιάνα για τα εφηβικά της χρόνια στην Τήνο, για τα επιπλέον 20 κιλά που είχε και για τη συμμετοχή της στην Eurovision. 

Η τραγουδίστρια γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Τήνο. “Το παρουσιαστικό μου ήταν ανάλογο. Άκουγα μέταλ, είχα ανάλογα ρούχα, καρφιά, και άσπρη πούδρα στο πρόσωπο”, αποκάλυψε στην Τατιάνα για τα παιδικά της χρόνια. Στην συνέχεια, την ανακάλυψε ο Γιώργος Αρσενάκος από την Panik Records σε ένα μαγαζί που έπαιζε με την μπάντα της στην Πάτρα.

Η Θωμαή άρχισε να μας απασχολεί από το καλοκαίρι και έκτοτε ανεβαίνει σταδιακά στις προτιμήσεις μας. Ας μάθουμε όμως λίγα ακόμα πράγματα για εκείνη...

Για τα κιλά και πως κατάφερε να τα χάσει

Όλα θέλουν πρόγραμμα και πειθαρχία. Κι εμένα μ΄ αρέσει αυτό. Το συνειδητοποίησα στην ενήλικη μου ζωή. Χρειάστηκε προσπάθεια, αλλά έγινε σταδιακά και όχι απότομα. Τα 20+ κιλά, άρχισαν να πέφτουν σταδιακά. Σε αυτό που είμαι τώρα, είμαι λίγο καιρό και δεν έχω σταθεροποιηθεί. Γύρω στα 4-5 χρόνια χρειάστηκε για να χάσω τα κιλά. Γυμναζόμουν πάντα, αλλά δεν φαινόταν ποτέ στο σώμα μου, λόγω επιπλέον κιλών. Τα κιλά χάθηκαν βασικά με διατροφή, σε συνδυασμό με γυμναστική. [...] Πεθαίνω για γλυκά και υδατάνθρακές, και αύξησα τις πρωτεΐνες, τις σαλάτες και τα φρούτα που δεν τα είχα σε πολύ εκτίμηση. [...] Μετά τα 18 άρχισα να εισπράττω τον θαυμασμό, αλλά και όταν ήμουν χοντρούλα, άρεσα στα αγόρια. Ένιωσα ότι μπορώ να φορέσω περισσότερα πράγματα, που δεν τολμούσα στο παρελθόν. Τώρα υπάρχει μια διχογνωμία. Στη μαμά μου, άρεσα περισσότερο πριν!

Για τη συμμετοχή της στην Eurovision

Προσπαθώ να εστιάσω σε αυτό που έχω να κάνω. Να υπάρχει θετική ενέργεια, ένα καλό τραγούδι, να δουλέψω όσο μπορώ και να υπάρχει ένα καλό αποτέλεσμα. Ούτως η άλλως, όποιος και να πάει, θα πούνε και καλά και κακά.

Δες απόσπασμα από την συνέντευξη στην Τατιάνα!