Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Έκλεισε το "Παρά Πέντε" στην Τήνο

Δεν έχω πάρει την άδεια του ιδιοκτήτη Ιωσήφ Φιλιππούση όμως μόλις το διάβασα χθες στο facebook μόνο λύπη δεν ένιωσα και γι αυτό γράφω τ...

Δεν έχω πάρει την άδεια του ιδιοκτήτη Ιωσήφ Φιλιππούση όμως μόλις το διάβασα χθες στο facebook μόνο λύπη δεν ένιωσα και γι αυτό γράφω την συγκεκριμένη ανάρτηση. Νόμιζα πως ήταν κακόγουστη φάρσα, όμως το Παρά Πέντε που για 15 χρόνια ήταν κοντά μας έκλεισε. 
Ένα στέκι για όλες τις παρέες, ένα στέκι που μπορούσε κάποιος να παίξει ένα επιτραπέζιο, να δει αγώνες και γενικά να πιει τον καφέ του αντικρίζοντας το απέραντο γαλάζιο έκλεισε δυστυχώς κι αυτό στο έλεος της κρίσης. Εμείς ευχόμαστε ότι καλύτερο στον ιδιοκτήτη και καλό κουράγιο στη δύσκολη συνέχεια που θα συναντήσει. Ελπίζουμε να παραμείνει στην Τήνο και να ανοίξει κάτι αντίστοιχο και κάθε επιτυχία να έχει σε ότι και αν κάνει!

Το μήνυμα του Ιωσήφ Φιλιππούση στο FB 
Αγαπητοί φίλοι μου σήμερα το "Παρά Πεντε Cafe" κλίνει δέκα πέντε ( 15 ) χρόνια. Θέλω πραγματικά να σας ευχαριστήσω όλους μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την πολύχρονη αυτή υποστήριξη που μου δειξατε στο πρόσωπο μου και στο Μαγαζι μου. Ευχαριστώ ειλικρινά για ότι κάνατε για εμένα και το "Παρά Πεντε Cafe". Θέλω όμως να σας ενημερώσω με παρα πολυ μεγάλο πόνο στην ψυχή μου ότι η πολύχρονη αυτή πορεία μου σε αυτό το Μαγαζι έλαβε ΤΕΛΟΣ...... Ευελπιστώ ότι σύντομα κάπου αλλού σε ένα άλλο χώρο θα ξανά βρεθούμε..... Να είστε πάντα καλά με πολύ Αγαπη και εκτίμηση ΙΩΣΗΦ ( Παρά Πεντε Cafe ). !!!!!!.....Φιλιαααααα ....