Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Σκληρή απάντηση της κ. Φραντζέσκας Πλυτά σε όσους κατακρίνουν τη δουλειά της

Μοιάζει η δράση μου να ενόχλησε πολλούς, σίγουρα όμως ανακούφισε ακόμα περισσότερους. Αυτό το γεγονός είναι που μου έδινε τη δύναμη για ...

Μοιάζει η δράση μου να ενόχλησε πολλούς, σίγουρα όμως ανακούφισε ακόμα περισσότερους. Αυτό το γεγονός είναι που μου έδινε τη δύναμη για ώθηση να ασχολούμαι συνεχώς, πέραν των υποχρεώσεών μου στην κατ' οίκον νοσηλεία του Συλλόγου, με ότι έχει να κάνει με την ανακούφιση και την παροχή βοήθειας στους συνανθρώπους μας στη μικρή κοινωνία που ζούμε.
Ασχολήθηκα λοιπόν εθελοντικά με τον Σύλλογο Συνταξιούχων ΙΚΑ Κυκλάδων και φτάσαμε σε σημείο, εκτός από τις διανομές αγαθών, τη συλλογή ρούχων και φαρμάκων για την ανακούφιση των συνανθρώπων μας, να κάνουμε συσσίτια στα οποία η συμμετοχή και η ανταπόκριση του κόσμου είναι για μένα κάτι το πρωτόγνωρο. Η δράση αυτή φαίνεται ότι κάποιους τους ενόχλησε. Δυστυχώς "καλοπροαίρετοι" έχουν μάθει να βάζουν ταμπέλες. Δεν τους νοιάζει τι γίνεται και πόσο καλό κάνει στον κόσμο, τους νοιάζει ποιος το κάνει, από που προέρχεται και πως θα το πολεμήσουν αφού δεν μπορούν να το φτάσουν.
Κρίμα, πραγματικά λυπάμαι σαν άνθρωπος και θλίβομαι βαθύτατα, γιατί αν ο καθένας μας έκανε κάτι και δεν γύρευε να πολεμήσει τον άλλον σίγουρα πολλά πράγματα θα ήταν καλύτερα. Έφτασαν κάποιοι, αφού είδαν ότι το κουράγιο μου και οι δυνάμεις μου δεν κάμπτονται από την φυσική και ηλικιακή καταπόνηση, να γυρεύουν να με εξολοθρεύουν. Πραγματικά αναρωτιέμαι αν πιστεύουν ότι είμαι δύσκολος αντίπαλος ώστε να πρέπει να κινήσουν φήμες, υποψίες, καταγγελίες, ακούσματα, συκοφαντίες και όλα αυτά σέρνονται το τελευταίο διάστημα. Σίγουρα σε νοσηλευτικό επίπεδο δεν έχουν να μου προσάψουν γι' αυτό και άρχισαν τον πόλεμο "κάτω από το τραπέζι".
Ειλικρινά, σε τίποτα δεν θα με πείραζε αυτό, μιας και ευτυχώς για μένα και δυστυχώς για εκείνους έχω πολλά αποθέματα ενέργειας και αντοχών. Όμως το γεγονός ότι στον πόλεμο αυτό βάζουν μπροστά ένα Σύλλογο που μόνο καλά έχει προσφέρει στο νησί, ομολογώ ότι είναι κάτι το οποίο πρέπει να σταματήσει άμεσα.
Αν λοιπόν αυτοί ενοχλούνται με τη δράση μου, αγχώνονται τόσο πολύ που δεν μπορούν να περιμένουν μέχρι το τέλος του χρόνου που σταματά η θητεία μου στον Σύλλογο.
Αν θέλουν να σταματήσω, οποιαδήποτε άλλη δράση μου προκειμένου να θριαμβολογήσουν ότι τα κατάφεραν να με φιμώσουν.
Σε όλους αυτούς, τους λέω ότι: " Ο Σύλλογος Νικόλαος Κόγκος, τον οποίο υπηρετώ όλα αυτά τα χρόνια, είναι πέρα και πάνω από κάθε δράση, αντιπαλότητα. Όποιος τον πολεμά, έστω και πολεμώντας εμένα, είναι σα να πολεμά τον ίδιο του τον εαυτό, γιατί ο Σύλλογος έγινε από Τηνιακούς για τους Τηνιακούς και αυτό θα εξακολουθήσει να ειναι.
Επειδή δεν θέλω να με χρησιμοποιούν σαν δούρειο ίππο για να κάνουν κακό στον Σύλλογο, τους λέω ότι μέχρι να τελειώσει η θητεία μου (μέχρι το τέλος του χρόνου όπως προείπα) σταματώ οποιαδήποτε άλλη δράση μου, αλλά να μην βιαστούν να χαρούν ότι τα κατάφεραν να με εξολοθρεύσουν, γιατί μετά την ολοκλήρωση των υποχρεώσεών μου με τον Σύλλογο, θα επιστρέψω εθελοντικά σε όλα όσα καλά ασχολήθηκα, που απορρόφησαν ένα κομμάτι του εαυτού μου και είναι όλα εκείνα που αγαπώ.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας

Φραντζέσκα Πλυτά
Νοσηλεύτρια της Κατ' Οίκον νοσηλείας του Συλλόγου "Νικόλαος Κόγκος"