Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Στοχασμοί και Νοσταλγία από μια ξενητεμένη Ντηνιακιά.

Γράφει η κ. Ελίνα Αφεντάκη Κυριακή βράδυ..τα μικρά κοιμούνται,το σπίτι ησυχάζει κι εγώ στοχάζομαι και νοσταλγώ. Τότε που’ μουν κι εγώ ...

Γράφει η κ. Ελίνα Αφεντάκη

Κυριακή βράδυ..τα μικρά κοιμούνται,το σπίτι ησυχάζει κι εγώ στοχάζομαι και νοσταλγώ. Τότε που’ μουν κι εγώ παιδί και πλησίαζε το Πάσχα,και πλησίαζε η Τήνος.. Αρκούσε να ξεστομίσει κάποιος τη λέξη ”Ραφήνα” και ευφραίνονταν το μέσα μας.
Κανείς δε μας χαρίζονταν το Πάσχα στη Τήνο, της Αθήνας οι παρασπονδίες δε περνούσαν εδώ..Οι θειάδες μου όλη τη Μεγάλη Βδομάδα ούτε λάδι, κι αν καμμιά φορά η Μαρίκα μας λυπόταν και τηγάνιζε πατάτες,τότε έπιανε τη μάνα μου το αυστηρό της και μας απαγόρευε να φάμε!
”Αστα να φάνε μάτιαμ’..με σπορέλαιο τις έχω τηγανίσει” επέμενε η Μαρίκα
”Οχι,δε θα φάνε,δε παθαίνουν τίποτα να νηστέψουν μια βδομάδα”έλεγε κι έβαζε τελεία η μάνα μου, η ξενητεμένη Ντηνιακιά..
Και δώστου να περνάμε εμείς από του Βόδα και να λιγωνόμαστε από τις μυρωδιές..Τί τσουρέκια , τί λαμπροκούλουρα.Μεγάλη ζημιά..
Μετά ήταν και το άλλο..Η απαρέγκλητη καθημερινή προσέλευση στον Αη Λευτέρη για τη λειτουργία.Ατέεεελειωτες ώρες να χαζεύω τις μορφές των Αγίων,θα μπορούσα τα τους ζωγραφίσω από μνήμης το δίχως άλλο.Μα δε διαμαρτυρόμαστε ποτέ, γιατί αυτό ήταν το Πάσχα στη Τήνο, το Πάσχα που τόσο πολύ περιμέναμε..
Φέτος δε θα κάνω Πάσχα στο νησί-αν και ελπίζω να τα καταφέρω ”κατόπιν εορτής”.
Ευχομαι πάντως σε όλα τα μεγάλα ”παιδιά” αυτή τη αληθινά Μεγάλη Βδομάδα να τη νοιώσουν όπως τότε..
Χρόνια Πολλά
Ελίνα Αφεντάκη

Πηγή : Tiniakos.biz