Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Μπάιλας: Γιατί δεν θα συνεργαστώ με το Γιώργο Χατζημάρκο

Ο τέως Νομάρχης Κυκλάδων  Δημήτρης Μπάιλας   εξέδωσε ανακοίνωση για το  «ναυάγιο»  της συνεργασίας του με τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Ν...



Ο τέως Νομάρχης Κυκλάδων Δημήτρης Μπάιλας  εξέδωσε ανακοίνωση για το «ναυάγιο» της συνεργασίας του με τον υποψήφιο Περιφερειάρχη Νοτίου Γιώργο Χατζημάρκο.
Ο κύριος Μπάλας υποστηρίζει ότι ο ίδιος αποφάσισε να μην συνεργαστεί με το κ.Χατζημάρκο τονίζοντας ότι αθετήθηκαν βασικοί όροι της αρχικής συμφωνίας που είχαν κάνει ώστε να θέσει υποψηφιότητα στην θέση του χωρικού αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων.
Διαβάστε την ανακοίνωση:
 Επειδή οι δημοκρατικές αρχές μου, που έχουν καθορίσει την για 35 χρόνια πορεία μου στα κοινά, δεν μου επιτρέπουν να θέτω αστερίσκους και παρενθέσεις και να αφήνω κενά ή ερωτήματα στην καθαρή σχέση μου και στην ενημέρωση προς τους συμπατριώτες μου, κάνω γνωστό ότι, η συνεργασία μου και η κάθοδός μου, σε κοινό ψηφοδέλτιο με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον κ. Γ. Χατζημάρκο δεν υφίσταται πλέον από την 22/02/2014.
 Η κατ΄αρχήν συμφωνία μας, ήταν ένας ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ που θα βασιζόταν σε ένα ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΣΧΗΜΑ και σε κάποιες ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΑΡΧΕΣ.
 Η μονομερής απόφαση του επικεφαλής να μη συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο την κα Ρένα Παυλάκη –Διακίδη ως χωρική Αντιπεριφερειάρχη Δωδεκανήσου, όπως αρχικά είχαμε συμφωνήσει, που ελήφθει χωρίς καμμία ενημέρωση ή συννενόηση μαζί μου, ανέτρεψε και το ΣΧΗΜΑ και τις συμφωνημένες ΑΡΧΕΣ του συνδυασμού που είχαν καταρτιστεί σε συνεργασία με την συγκεκριμμένη συνυποψήφιά μου.
 Παράλληλα ετέθει ύπό αμφισβήτηση ο πολιτικός προσανατολισμός του Συνδυασμού, και η διατυπωμένη προθεσή μας για διεκδίκηση, αγώνα και σύγκρουση ώστε να επανακτίσουν τα νησιά μας, όσα είχαν χάσει από την εφαρμογή των Μνημονιακών Πολιτικών και του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ,   στο νησιώτικο χώρο.
 Τέλος, και αυτό είναι εξίσου σημαντικό επίσης, δημιουργήθηκε όπως ήταν  ευνόητο πρόβλημα αμοιβαίας εμπιστοσύνης  μεταξύ μας.
                                                                                                        Δημήτρης Μπάϊλας

                                                                                                           τ. Νομάρχης    


Πηγή : http://cyclades24.gr/