Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Ανοικτή Επιστολή του Αντιδημάρχου Αντώνη Ξενόπουλου

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ Επειδή χθες κυκλοφόρησε λίστα ανθρώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης που περ...


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ

Επειδή χθες κυκλοφόρησε λίστα ανθρώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης που περιλαμβάνει το όνομά μου, σε σχέση με πλημμελή υποβολή του πόθεν έσχες, ενημερώνω πρώτος τους πάντες, προς αποφυγή παρερμηνειών και για να είναι όλα καθαρά και ξάστερα.

Ως Αντιδήμαρχος έχω την υποχρέωση της υποβολής του πόθεν έσχες, σε ετήσια βάση. Προ μηνός μόλις ενημερώθηκα και ο ίδιος ότι ελέγχομαι για μη ορθή υποβολή δύο δηλώσεών μου. Αμέσως υπέβαλα τις εξηγήσεις που ώφειλα αρμοδίως. Συνέταξα μάλιστα και νέες δηλώσεις, τις οποίες υπέβαλα στην αρμόδια αρχή.

Θέλω να διευκρινίσω  τα εξής:

Πρώτον, η όποια παράλειψή μου ερευνάται, οφείλεται σε καθαρή αμέλεια.

Δεύτερον, η παράλειψή μου αφορά την ιδιωτική μου περιουσία (τραπεζικές καταθέσεις και μόνο) και δεν έχει καμία σχέση με το Δήμο.

Η υπόθεση βρίσκεται στο στάδιο της έρευνας και δεν μου έχει απαγγελθεί καν κατηγορία. Επομένως δεν υπάρχει λόγος να επαναλάβω ούτε τα περί τεκμηρίου αθωότητας. Απλά νοιώθω την ανάγκη να διαβεβαιώσω τους πάντες, όλη την τηνιακή κοινωνία, που με γνωρίζει τόσο ως επαγγελματία όσο και ως αυτοδιοικητικό, ότι πρόκειται για τυπική παράλειψή μου από αμέλεια, η οποία θεραπεύτηκε πλήρως από τη στιγμή που έλαβα γνώση.

Ελπίζω όλοι να σεβαστούν τις εξηγήσεις μου αυτές και σύντομα να τελειώσει αυτή η διαδικασία, που με στεναχώρησε, ειδικά από χθες, επειδή άστοχα και άδικα, έφτασε στη δημοσιοποίηση του ονόματός μου. Θα έπρεπε η τιμή και η υπόληψη των ανθρώπων και μάλιστα ανθρώπων που έχουν δώσει ασφαλές δείγμα γραφής εργαζόμενοι σκληρά τρεις δεκαετίες, να μην παραδίδεται βορά στα ΜΜΕ, πριν καν ολοκληρωθεί η αρχική έρευνα ενός ζητήματος.

Τέλος, δεσμεύομαι ότι με τον ίδιο τρόπο θα κρατήσω ενήμερη την τηνιακή κοινωνία, σε όποια εξέλιξη του θέματος.

Κυριακή 30 Μάρτη 2014

Αντώνιος Ξενόπουλος
Αντιδήμαρχος Δήμου Τήνου

Φωτογραφία από το αρχείο της tiniaki.gr