Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Βαγγέλης Κρητικός, υποψήφιος Σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Τήνου με τον Παναγιώτη Κροντηρά

Αποδέχτηκα με χαρά την τιμητική πρόταση του Δημάρχου Τήνου κ. Παναγιώτη Κροντηρά, να είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό του στο τοπικό τ...


Αποδέχτηκα με χαρά την τιμητική πρόταση του Δημάρχου Τήνου κ. Παναγιώτη Κροντηρά, να είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό του στο τοπικό της Χώρας του νησιού μας, διότι αγαπώ την Τήνο και τους κατοίκους της και θέλω να εργαστώ γι αυτήν, πηγαίνοντάς την ένα βήμα μπροστά.
Για όσους δεν με γνωρίζουν ονομάζομαι Κρητικός Ευάγγελος του Μιχαήλ και είμαι είκοσι ετών. Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Τήνου και είμαι δευτεροετής φοιτητής στο τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην Α.Σ.Ο.Ε.Ε.).
Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι κατά τα μαθητικά μου χρόνια εκλεγόμουν ετησίως πρόεδρος στο πενταμελές του τμήματος. Στα χρόνια που ήμουν μαθητής στο Γενικό Λύκειο ήμουν και μέλος στο δεκαπενταμελές του σχολείου. Στην Γ’ Λυκείου ως πρόεδρος του τμήματός μου ολοκλήρωσα το έργο μου με επιτυχία, από οικονομικής πλευράς μεσούσης της οικονομικής κρίσης. Επίσης, εκλέχτηκα πρόεδρος στο δεκαπενταμελές του σχολείου αλλά και εκπρόσωπος της μαθητικής κοινότητας του Γενικού Λυκείου Τήνου στην σχολική επιτροπή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Τήνου.
Πιστεύω ότι οι νέοι πρέπει να έχουν ενεργή παρουσία στα κοινά, άποψη και διάθεση να αγωνιστούν. Ειδικά στις δύσκολες στιγμές που βιώνει η πατρίδα μας γενικά και το νησί μας ειδικά. Με όπλο την καινοτομία, τη μόρφωση και την αγνή αγάπη για τον τόπο τους μπορούν να πετύχουν πολλά για το αύριο το δικό τους κι όλων των υπολοίπων. Αυτό το αύριο αποτελεί τη δική μου πρόκληση, να παλέψω να το κάνω όσο γίνεται καλύτερο.
Στην μέχρι τώρα πορεία μου έχω αποδείξει ότι είμαι πρόθυμος να προσφέρω, βάζοντας υψηλούς στόχους και προσπαθώντας να τους πετύχω. Ακόμη, είμαι άτομο που αντιμετωπίζει με δυναμισμό τα όποια προβλήματα προκύψουν, βρίσκοντας τη βέλτιστη δυνατή λύση.
Με αιχμή του δόρατος τη σημαντική ανανέωση, τον εθελοντισμό, την αστείρευτη διάθεση για εργασία και την αγάπη για τον τόπο μας διεκδικώ έναν τόπο που συνεχώς θα αναπτύσσεται και θα προοδεύει σεβόμενος την ιστορία του, την ταυτότητά του, τον πολιτισμό του, τους ανθρώπους του! Διεκδικώ μια Τήνο όπως όλοι την ονειρευόμαστε μολονότι είναι δύσκολο στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε αλλά όχι ανέφικτο όπως αποδείχθηκε τα τελευταία χρόνια. Γιατί η αρχή έχει γίνει. Έπεται η συνέχεια! Γι’ αυτά διεκδικώ την ψήφο σας στις 18 Μαΐου με τον συνδυασμό «Τήνος-Τολμάμε μαζί» με υποψήφιο δήμαρχο τον κύριο Παναγιώτη Κροντηρά, στη Δημοτική Κοινότητα Τήνου, για όσα όλοι θέλουμε. Και υπόσχομαι πως θα καταβάλλω κάθε προσπάθεια για να φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας για το καλό του νησιού μας.

Με σεβασμό,

Ευάγγελος Μ. Κρητικός
Φοιτητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Υποψήφιος Σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Τήνου
 με τον Παναγιώτη Κροντηρά