Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ ΝΙΚΟΥ ΛΟΥΒΑΡΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ . ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗΣ

Παρότι πριν λίγες μέρες του είχα απαντήσει λακωνικά, γιατί απαξιώ και απεχθάνομαι, έστω και διαδικτυακά, να συνομιλώ με ένα κατά συρροή  σ...

Παρότι πριν λίγες μέρες του είχα απαντήσει λακωνικά, γιατί απαξιώ και απεχθάνομαι, έστω και διαδικτυακά, να συνομιλώ με ένα κατά συρροή  συκοφάντη αλλά και ανυπόληπτο για μένα άτομο, εντούτοις θα προσπαθήσω να αποκρούσω όλες  τις ανυπόστατες και γεμάτες φθόνο συκοφαντίες του προς το πρόσωπό μου, γιατί πιθανά κάποιοι συμπολίτες μας,που δεν με ξέρουν, να τον πιστέψουν.
Καταρχήν η παρουσία του στις συνεδριάσεις ήταν ελλιπέστατη,ίσως και για λόγους υγείας.
Όταν  του ανέθεσα την καθαριότητα του λιμανιού, αναλάμβανε πρωτοβουλίες πέρα από τις αρμόδιότητες που είχε με αποτέλεσμα να δημιουργεί προβλήματα στην υπηρεσία.
Με αποκαλεί δικτάτορα ‘αποφασίζω και διατάζω’.
Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει την αλήθεια,ας τηλεφωνήσει στο τηλ της υπηρεσίας 23754 να ρωτήσει όποιον από τους τρείς υπαλλήλους-συνεργάτες ,για την συμπεριφορά μου.
Σε ότι αφορά στα έργα που έγιναν στο ΒΙΝΤΣΙ, μια ξεχασμένη για δεκαετίες περιοχή,αν ο κ Λούβαρης συμμετείχε στις συνεδριάσεις,θα ήξερε με ποιες διαφανείς και με προσφορές διαδικασίες,ΕΓΙΝΑΝ, από τέσσερις διαφορετικούς εργολάβους,ακριβώς γιατί ζητούσαμε προσφορές.
Τότε το 2011 η συνήθης πρακτική ήταν να μην ζητάμε εγκρίσεις από τρία υπουργεία γιατί ήταν χρονοβόρα διαδικασία.
Μήπως η διαπλάτυνση του δρόμου και το γεφύρι μπροστά στα καταστήματα ΜΕΣΚΛΙΕΣ κ ΛΕΚΚΟΥ επί δημαρχίας ΟΡΦΑΝΟΥ είχαν εγκρίσεις;
Η μαρμάρινη υπαίθρια ψαραγορά έγινε με προμήθεια και τοποθέτηση των μαρμάρων και του σκιαδίου,αφού ζητήσαμε προσφορές.
Το μεγάλο έγκλημα ήταν ότι δεν στείλαμε για έγκριση την απόφαση του ΔΣ για την παραχώρηση του χώρου,και μετά από καταγγελία, ο τυπικός λιμενάρχης μας απαγόρευσε την χρήση της.
Για να καταλάβετε πόσο άσχετος είναι ο κύριος, δεν έχει πάρει χαμπάρι μέχρι σήμερα, ότι για την ΕΚΒΑΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ ανατέθηκαν από το ΔΣ μας το 2012 ΔΥΟ ΜΕΛΕΤΕΣ.
Α) τοπογραφική αποτύπωση του βυθού των δύο λιμανιών ΤΗΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟΥ στον κ ΓΛΎΝΗ που παραδόθηκε.
Β)Εκβάθυνση των λιμένων ΤΗΝΟΥ ΓΑΥΡΙΟΥ την οποία εκπονεί η Κ ΖΩΓΡΑΦΟΥ λιμενολόγος.
Για τις κλήσεις που αναφέρει,ΠΡΑΓΜΑΤΙ έφερα θέμα στο συμβούλιο για ακύρωσή τους και επιστροφή των χρημάτων σε όσους είχαν πληρώσει,ΓΙΑΤΙ τα όργανα του λιμεναρχείου, χωρίς να ξέρουν την κανονιστική επέδιδαν κλήσεις παράνομα.Τότε είχα ενημερώσει τους παθόντες μέσω του διαδικτύου και επιστρέψαμε τα χρήματα σε δύο συμπολίτες μας που είχαν πληρώσει.
Αν κάποιος αμφιβάλλει μπορεί ν α ρωτήσει την αρμόδια υπάλληλο,ΜΠΕΤΤΥ ΔΕΣΥΠΡΗ.
Στην δεύτερη ανάρτησή του αναφέρει ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ότι κατέστρεψα την μαρμάρινη εντοιχισμένη επιγραφή με το όνομα του τέως Δημάρχου Κ ΑΘΗΝΑΙΟΥ.
Η αντικειμενική αλήθεια είναι, ότι κάποιοι, την έσπασαν, και όταν με πληροφόρησαν οι εργάτες, τους του είπα να μαζέψουν στην αποθήκη τα κομμάτια για να παραγγείλουμε μια άλλη ίδια. ΉΔΗ είναι έτοιμη και για πληροφόρηση ρωτήστε τον Κ Πέτρο Δελώτη.
Τελειώνοντας σας παραθέτω τα έργα που καταφέραμε να υλοποιήσουμε στα τρία χρόνια και καλό είναι να κάνετε μια ΣΥΓΚΡΙΣΗ με την ΜΗΔΕΝΙΚΗ προσφορά –δουλειά της τετραετίας του κ ΟΡΦΑΝΟΥ και των συνεργατών του.
Και επειδή ο πρώην διώκτης του κ ΟΡΦΑΝΟΥ και τώρα συνοδοιπόρος του, ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ και τον Δήμαρχο,ΘΑΘΕΛΑ, σαν ώριμος πλέον σε ηλικία αλλά και εμπειρία,να σας επισημάνω την γνώμη μου.
Δεν τον ήξερα πριν,  δεν ήμασταν φίλοι και δεν γίναμε φίλοι.ΟΜΩΣ σε αυτά τα πολύ δύσκολα χρόνια,κατάφερε ,όχι μόνο να κρατήσει όρθιο τον ΔΉΜΟ αλλά και να πρωτοστατήσει σε πολλούς τομείς.Δεν θα αναφερθώ στο έργο του που είναι και θα γίνει γνωστό.
Καταλήγοντας φίλοι ΣΑΣ συμβουλεύω :Μην βοηθήσετε με την ψήφο σας, ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΣΗ.
Αν σας καταφέρουν το ΠΡΟΒΛΗΜΑ θα είναι δικό σας
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ                                ΠΑΝΟΡΜΟΣ 
 Επισκευή ράμπας ανέλκυσης σκαφών.
Επισκευή κρηπιδώματος και οδοστρώματος.
Αποξήλωση παλαιών κατεστραμμένων ιστών φωτισμού στο κρηπίδωμα δίπλα στην θάλασσα και τοποθέτηση 21 νέων επί του πεζοδρομίου.
Αποξήλωση και ανακατασκευή υπόγειας παροχής ηλεκτρικού ρεύματος για τους προβολείς της προβλήτας.
Σύνολο δαπάνης 120.000ευρ περίπου
                                                                           ΥΣΤΕΡΝΙΑ
Εδώ η κατάσταση των υποδομών και του φωτισμού ήταν απελπιστική.
Κατασκευή νέου δικτύου και τοποθέτηση 12 νέων φωτιστικών ιστών.
Κατασκευή νέου δικτύου παροχής ρεύματος στους προβολείς της προβλήτας.
Επισκευή του δρόμου σε αρκετά τμήματα,γιατί η θάλασσα τον είχε υποσκάψει.
Επισκευή της προβλήτας μπροστά στο εστιατόριο θαλασσάκι που είχε υποστεί καθίζηση λόγω υποσκαφών.
Επισκευή της προβλήτας έναντι του εστιατορίου ναυτίλος που είχε υποστεί καθίζηση λόγω υποσκαφών.
Σύνολο δαπάνης 50.000 ευρ περίπου
                                                                     ΑΓΙΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ
Επισκευή βάσης φάρου που ήταν ετοιμόρροπη.
Επισκευή κρηπιδώματος.
Δημιουργία επτά καθιστικών με κάποια τραπέζια και διαγράμμιση του parking.
Σύνολο δαπάνης 30.000 περίπου


                                              ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΝΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ 


Όταν αναλάβαμε ,τέλος Μάρτη 2011  το μέσα και το έξω λιμάνι ήταν επιεικά άθλια από όλες τις απόψεις.
Δεν ισχυρίζομαι ότι έγιναν θαύματα, αλλά με πολλή δουλειά και μεράκι κάναμε αρκετές παρεμβάσεις και σε επίπεδο υποδομών αλλά και επίπεδο λειτουργίας και αισθητικής.
Το πρώτο έργο μας ήταν η ανακατασκευή του κόκκινου φάρου στο μέσα λιμάνι γιατί οι προηγούμενοι  μας το παρέδωσαν ετοιμόρροπο και με κάγκελα προστατευτικά γιατί ήταν επικίνδυνος για τους περαστικούς.
Τα επόμενα έργα μικρά και μεγάλα ήταν:Η ανακατασκευή της πλατείας πριν την προβλήτα στο βίντσι, μπροστά στο ξενοδοχείο του Γιάννη Κανακάρη και το εστιατόριο του Παύλου «Καρκαβέλα»γιατί ήταν παλιά άσφαλτος με τεράστιες λακκούβες.
Η ανακατασκευή του κρηπιδώματος ,μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης ράμπας στο βίντσι,γιατί ήταν αποσαθρωμένο και υποσκαμμένο,έτσι ώστε σε φουρτούνα ,η θάλασσα να περνά από κάτω και να διαλύει τα πάντα.
Η κατασκευή πεζοδρόμιου με μάρμαρα, φωτιστικά και τοποθέτηση έτοιμων WC στην αριστερή πλευρά του δρόμου προς το γήπεδο.Πριν ήταν μια χωμάτινη αλάνα με βάρκες και υπαίθριο WC,μιας και δεν υπήρχε τουαλέτα σε όλη την περιοχή.
Η κατασκευή προστατευτικού τοίχου μπροστά στο εστιατόριο
«Ταρσανάς» στην είσοδο του γηπέδου,δεξιά και τοποθέτηση δύο φωτιστικών ιστών.
Η αισθητική παρέμβαση στην άθλια εικόνα της περιοχής των βόθρων και μηχανημάτων στο βίντσι.Υπήρχε ένα συρματόπλεγμα και αυτό άθλιο.
Η κατασκευή προστατευτικού τοίχου με ενδιάμεσα ξύλινα κάγκελα στον τοίχο μεταξύ του δρόμου μπροστά στις καφετέριες προς το ηρώο,πασσακροτήρι, στο Βίντσι,  και του δρόμου προς το γήπεδο, που ήταν για πολλά χρόνια αίτημα των κατοίκων της περιοχής. 
Η παρέμβαση στην πλατεία Ελευθερίας , δίπλα στο Πολυμέριο που ήταν παραμελημένη δεκαετίες.Μάρμαρα σπασμένα, ανώμαλες επιφάνειες, τα δυο κανόνια σκουριασμένα και ακουμπισμένα σε βάσεις από άθλιο μπετόν κτλ
Η δημιουργία στάσης  για τους συμπολίτες μας που επί χρόνια δεν είχαν καμιά προστασία.
Η κατασκευή λυόμενης μαρμάρινης ψαραγοράς για να αφαιρεθούν οι παράγκες.
Η αντικατάσταση των άθλιων κάγκελων, με ανοξείδωτα στην προβλήτα των SEA  TZET.
Η προστασία του χώρου αναμονής επιβατών από τον βοριά και του κανονιού της ΕΛΛΗΣ με ειδικό plexiglass.
Η δημιουργία στοιχειώδους πεζοδρομίου από το πρακτορείο Αλοίμονου μέχρι τον ΠΥΡΣΟ που λειτουργεί τέλεια.Πριν υπήρχαν δυο μισοσβησμένες κίτρινες γραμμές και όποιον πάρει ο χάρος.
Η επισκευή του υποθαλάσσιου τμήματος του υποσκαμμένου κρηπιδώματος,από τα σκαλάκια μέχρι την γωνία,έναντι του ΛΕΚΑΦΕ.
Δημιουργήσαμε τέσσερις νέες διαβάσεις πεζών και δυο ράμπες για ΑΜΕΑ σε καίριες θέσεις.
Στο ΕΞΩ ΛΙΜΑΝΙ πιστεύω, ότι δεδομένων των συνθηκών,κάναμε ένα μικρό θαύμα για τους αντικειμενικούς παρατηρητές.
Όσοι έχουν σχέση λόγω επαγγέλματος,πολίτες και λιμενικοί,αναγνώρισαν την θετική ΑΛΛΑΓΗ.
Και εξηγώ:Θυμάστε το ΧΑΟΣ που επικρατούσε; Αν ναι έχει καλώς, αλλά επειδή υπάρχουν δυστυχώς κάποιοι δήθεν έξυπνοι αντιδραστικοί, θα μου επιτρέψετε να αναλύσω λίγο το ΧΑΟΣ.
Προηγούμενο σκηνικό:Ο προβλήτας ,που τώρα κατηγορείτε, ήταν γεμάτος ΜΠΛΟΚ και μπάζια .Ο χώρος που τώρα κάναμε parking απέναντι από τα στέγαστρα, γεμάτος μπάζια,  σίδερα μπετόν, μηχανήματα άχρηστα και περίπου μισό μέτρο πιο χαμηλά ώστε με κάθε βροχή να γίνεται λίμνη.Οι χώροι αναμονής επιβατών με τους ξύλινους υψηλούς φράκτες ανάμεσά τους μοιάζουν περισσότερο με χώρους συγκέντρωσης ατίθασων ΖΩΩΝ παρά πολιτισμένων ανθρώπων που μας επισκέπτονται.   
Ο χώρος λειτουργίας και εξυπηρέτησης των επισκεπτών του λιμανού, με βάση κάποια προηγούμενη μελέτη που στοίχησε 14.000 ευρω,ήταν χώρος ΜΟΝΟ parking και οι ξενοδόχοι και όσοι νοικιάζουν δωμάτια, μαζί με τους ταξιδιώτες γίνονταν ένα μάτσο χάλια,με τους λιμενικούς να μην ξέρουν πώς να βάλλουν τάξη.
Στην πόρτα εξόδου των επισκεπτών δεν υπήρχε αρκετό φώς και ο οδηγός της συρόμενης πόρτας μόνιμα σηκωμένος και επικίνδυνος .Ο διάδρομος για να οδηγηθούν οι πεζοί προς την πόλη ήταν μόνο 2,5 μέτρα φάρδος με κάποια άθλια διαλυμένα μεταλλικά κολωνάκια που υποτίθεται όριζαν τον διάδρομο.
 Όταν έστριβαν στον δρόμο που οδηγεί στο μέσα λιμάνι συναντούσαν ένα μαρμάρινο πεζοδρόμιο γεμάτο παρκαρισμένα αυτοκίνητα και αφού κατάφερναν να φθάσουν μέχρι την στροφή για να περπατήσουν στην παραλία,τους περίμενε άλλη δοκιμασία γιατί μπροστά στα παραλιακά καταστήματα δεν υπήρχε κ’αν πεζοδρόμιο εκτός από μια κίτρινη μισοσβησμένη γραμμή και ανάμεσά τους αυτοκίνητα.
Σας περιγράφω την χαώδη κατάσταση που επικρατούσε, που σαν πολίτης και γω την βίωνα, για να σας τονίσω ότι σαν Νησί δεν θα σωθούμε μόνο από τα κρουαζιερόπλοια, που και εμείς κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να τα δούμε στο λιμάνι,ΑΛΛΑ από την γενική εικόνα και συμπεριφορά μας προς τους επισκέπτες μας.
Όταν, όπως σας είπα, ανέλαβα, παράλληλα με τις παρεμβάσεις στο μέσα λιμάνι, προσπαθήσαμε  να αναβαθμίσουμε και να ανατάξουμε την απελπιστική κατάσταση που σας περιέγραψα.
Πρώτα αναθέσαμε στον καθηγητή του πολυτεχνείου κ Ψαριανό Βασίλη την κυκλοφοριακή μελέτη η οποία εφαρμόστηκε  το 2012.
Τελικά αποδείχτηκε κατά γενική ομολογία ότι λειτουργεί ικανοποιητικά και χωρίς την βοήθεια των λιμενικών

Σε συνεννόηση με τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας δημοπρατήσαμε την μεταφορά των μπλοκ σε χώρο που ενοικιάσαμε, 2.500 ευρώ το χρόνο,και αναφέρω το ποσόν γιατί πολλές τιμές ακούγονται,για να καθαρίσουμε τον προβλήτα αφού δεν επρόκειτο να χρησιμοποιηθούν,δυστυχώς.
Πιέσαμε τον εργολάβο,αφού είχε κηρυχθεί έκπτωτος, να πάρει ότι υλικά υπήρχαν στον χώρο που τώρα είναι parking  και στην συνέχεια τον διαμορφώσαμε κατάλληλα.
Ανακαινίσαμε τα WC  και τα στέγαστρα με μικρές παρεμβάσεις γιατί παρότι τελείωσε η μελέτη ανάπλασής τους προυπ 220000Ε δεν μας επιτρέπουν να το δημοπρατήσουμε γιατί δεν υπάρχει ενιαία περιβαντολογική μελέτη.
Eπίσεις,από τις αρχές του2012 έχουν ανατεθεί οι παρά κάτω μελέτες: για τα χωμάτινα πρανή, την ασφαλτόστρωση του parking, την διαμόρφωση του προβλήτα για τα κρουαζιερόπλοια, τον φωτισμό του ίδιου προβλήτα και την τοποθέτηση pillars νερού και ρεύματος και στα δυο λιμάνια, την διαμόρφωση και ανάπλαση της πλατείας στην παλλάδα μπροστά στις καφετέριες, την ανάπλαση των δύο προβλητών στο μέσα λιμάνι ώστε να είναι στην χρήση των πολιτών και όχι parking.
Επίσης έχουμε αναθέσει ειδική μελέτη για την εκβάθυνση του μέσα λιμανιού στην λιμενολόγο κ Ζωγράφου, αφου πρώτα έγινε μελέτη τοπογραφικής αποτύπωσης από τον κ ΓΛΎΝΗ. Επίσεις αναθέσαμε μελέτη στον λιμενολόγο κ Αντωνόπουλο για την επισκευή  των ζημιών υποθαλάσσια σε όλες τις προβλήτες και κρηπιδώματα στο έξω και μέσα λιμάνι η οποία έχει τελειώσει και δεν μπορούμε να δημοπρατήσουμε λόγω έλλειψης ενιαίας περιβ μελέτης.


                  ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ                                ΠΑΝΟΡΜΟΣ 
 Επισκευή ράμπας ανέλκυσης σκαφών.
Επισκευή κρηπιδώματος και οδοστρώματος.
Αποξήλωση παλαιών κατεστραμμένων ιστών φωτισμού στο κρηπίδωμα δίπλα στην θάλασσα και τοποθέτηση 21 νέων επί του πεζοδρομίου.
Αποξήλωση και ανακατασκευή υπόγειας παροχής ηλεκτρικού ρεύματος για τους προβολείς της προβλήτας.
Σύνολο δαπάνης 120.000ευρ περίπου
                                                                           ΥΣΤΕΡΝΙΑ
Εδώ η κατάσταση των υποδομών και του φωτισμού ήταν απελπιστική.
Κατασκευή νέου δικτύου και τοποθέτηση 12 νέων φωτιστικών ιστών.
Κατασκευή νέου δικτύου παροχής ρεύματος στους προβολείς της προβλήτας.
Επισκευή του δρόμου σε αρκετά τμήματα,γιατί η θάλασσα τον είχε υποσκάψει.
Επισκευή της προβλήτας μπροστά στο εστιατόριο θαλασσάκι που είχε υποστεί καθίζηση λόγω υποσκαφών.
Επισκευή της προβλήτας έναντι του εστιατορίου ναυτίλος που είχε υποστεί καθίζηση λόγω υποσκαφών.
Σύνολο δαπάνης 50.000 ευρ περίπου
                                                                     ΑΓΙΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ
Επισκευή βάσης φάρου που ήταν ετοιμόρροπη.
Επισκευή κρηπιδώματος.
Δημιουργία επτά καθιστικών με κάποια τραπέζια και διαγράμμιση του parking.
Σύνολο δαπάνης 30.000 περίπου


                                              ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΝΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ 


Όταν αναλάβαμε ,τέλος Μάρτη 2011  το μέσα και το έξω λιμάνι ήταν επιεικά άθλια από όλες τις απόψεις.
Δεν ισχυρίζομαι ότι έγιναν θαύματα, αλλά με πολλή δουλειά και μεράκι κάναμε αρκετές παρεμβάσεις και σε επίπεδο υποδομών αλλά και επίπεδο λειτουργίας και αισθητικής.
Το πρώτο έργο μας ήταν η ανακατασκευή του κόκκινου φάρου στο μέσα λιμάνι γιατί οι προηγούμενοι  μας το παρέδωσαν ετοιμόρροπο και με κάγκελα προστατευτικά γιατί ήταν επικίνδυνος για τους περαστικούς.
Τα επόμενα έργα μικρά και μεγάλα ήταν:Η ανακατασκευή της πλατείας πριν την προβλήτα στο βίντσι, μπροστά στο ξενοδοχείο του Γιάννη Κανακάρη και το εστιατόριο του Παύλου «Καρκαβέλα»γιατί ήταν παλιά άσφαλτος με τεράστιες λακκούβες.
Η ανακατασκευή του κρηπιδώματος ,μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης ράμπας στο βίντσι,γιατί ήταν αποσαθρωμένο και υποσκαμμένο,έτσι ώστε σε φουρτούνα ,η θάλασσα να περνά από κάτω και να διαλύει τα πάντα.
Η κατασκευή πεζοδρόμιου με μάρμαρα, φωτιστικά και τοποθέτηση έτοιμων WC στην αριστερή πλευρά του δρόμου προς το γήπεδο.Πριν ήταν μια χωμάτινη αλάνα με βάρκες και υπαίθριο WC,μιας και δεν υπήρχε τουαλέτα σε όλη την περιοχή.
Η κατασκευή προστατευτικού τοίχου μπροστά στο εστιατόριο
«Ταρσανάς» στην είσοδο του γηπέδου,δεξιά και τοποθέτηση δύο φωτιστικών ιστών.
Η αισθητική παρέμβαση στην άθλια εικόνα της περιοχής των βόθρων και μηχανημάτων στο βίντσι.Υπήρχε ένα συρματόπλεγμα και αυτό άθλιο.
Η κατασκευή προστατευτικού τοίχου με ενδιάμεσα ξύλινα κάγκελα στον τοίχο μεταξύ του δρόμου μπροστά στις καφετέριες προς το ηρώο,πασσακροτήρι, στο Βίντσι,  και του δρόμου προς το γήπεδο, που ήταν για πολλά χρόνια αίτημα των κατοίκων της περιοχής. 
Η παρέμβαση στην πλατεία Ελευθερίας , δίπλα στο Πολυμέριο που ήταν παραμελημένη δεκαετίες.Μάρμαρα σπασμένα, ανώμαλες επιφάνειες, τα δυο κανόνια σκουριασμένα και ακουμπισμένα σε βάσεις από άθλιο μπετόν κτλ
Η δημιουργία στάσης  για τους συμπολίτες μας που επί χρόνια δεν είχαν καμιά προστασία.
Η κατασκευή λυόμενης μαρμάρινης ψαραγοράς για να αφαιρεθούν οι παράγκες.
Η αντικατάσταση των άθλιων κάγκελων, με ανοξείδωτα στην προβλήτα των SEA  TZET.
Η προστασία του χώρου αναμονής επιβατών από τον βοριά και του κανονιού της ΕΛΛΗΣ με ειδικό plexiglass.
Η δημιουργία στοιχειώδους πεζοδρομίου από το πρακτορείο Αλοίμονου μέχρι τον ΠΥΡΣΟ που λειτουργεί τέλεια.Πριν υπήρχαν δυο μισοσβησμένες κίτρινες γραμμές και όποιον πάρει ο χάρος.
Η επισκευή του υποθαλάσσιου τμήματος του υποσκαμμένου κρηπιδώματος,από τα σκαλάκια μέχρι την γωνία,έναντι του ΛΕΚΑΦΕ.
Δημιουργήσαμε τέσσερις νέες διαβάσεις πεζών και δυο ράμπες για ΑΜΕΑ σε καίριες θέσεις.

Στο ΕΞΩ ΛΙΜΑΝΙ πιστεύω, ότι δεδομένων των συνθηκών,κάναμε ένα μικρό θαύμα για τους αντικειμενικούς παρατηρητές.
Όσοι έχουν σχέση λόγω επαγγέλματος,πολίτες και λιμενικοί,αναγνώρισαν την θετική ΑΛΛΑΓΗ.
Και εξηγώ:Θυμάστε το ΧΑΟΣ που επικρατούσε; Αν ναι έχει καλώς, αλλά επειδή υπάρχουν δυστυχώς κάποιοι δήθεν έξυπνοι αντιδραστικοί, θα μου επιτρέψετε να αναλύσω λίγο το ΧΑΟΣ.
Προηγούμενο σκηνικό:Ο προβλήτας ,που τώρα κατηγορείτε, ήταν γεμάτος ΜΠΛΟΚ και μπάζια .Ο χώρος που τώρα κάναμε parking απέναντι από τα στέγαστρα, γεμάτος μπάζια,  σίδερα μπετόν, μηχανήματα άχρηστα και περίπου μισό μέτρο πιο χαμηλά ώστε με κάθε βροχή να γίνεται λίμνη.Οι χώροι αναμονής επιβατών με τους ξύλινους υψηλούς φράκτες ανάμεσά τους μοιάζουν περισσότερο με χώρους συγκέντρωσης ατίθασων ΖΩΩΝ παρά πολιτισμένων ανθρώπων που μας επισκέπτονται.   
Ο χώρος λειτουργίας και εξυπηρέτησης των επισκεπτών του λιμανού, με βάση κάποια προηγούμενη μελέτη που στοίχησε 14.000 ευρω,ήταν χώρος ΜΟΝΟ parking και οι ξενοδόχοι και όσοι νοικιάζουν δωμάτια, μαζί με τους ταξιδιώτες γίνονταν ένα μάτσο χάλια,με τους λιμενικούς να μην ξέρουν πώς να βάλλουν τάξη.
Στην πόρτα εξόδου των επισκεπτών δεν υπήρχε αρκετό φώς και ο οδηγός της συρόμενης πόρτας μόνιμα σηκωμένος και επικίνδυνος .Ο διάδρομος για να οδηγηθούν οι πεζοί προς την πόλη ήταν μόνο 2,5 μέτρα φάρδος με κάποια άθλια διαλυμένα μεταλλικά κολωνάκια που υποτίθεται όριζαν τον διάδρομο.
 Όταν έστριβαν στον δρόμο που οδηγεί στο μέσα λιμάνι συναντούσαν ένα μαρμάρινο πεζοδρόμιο γεμάτο παρκαρισμένα αυτοκίνητα και αφού κατάφερναν να φθάσουν μέχρι την στροφή για να περπατήσουν στην παραλία,τους περίμενε άλλη δοκιμασία γιατί μπροστά στα παραλιακά καταστήματα δεν υπήρχε κ’αν πεζοδρόμιο εκτός από μια κίτρινη μισοσβησμένη γραμμή και ανάμεσά τους αυτοκίνητα.
Σας περιγράφω την χαώδη κατάσταση που επικρατούσε, που σαν πολίτης και γω την βίωνα, για να σας τονίσω ότι σαν Νησί δεν θα σωθούμε μόνο από τα κρουαζιερόπλοια, που και εμείς κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να τα δούμε στο λιμάνι,ΑΛΛΑ από την γενική εικόνα και συμπεριφορά μας προς τους επισκέπτες μας.
Όταν, όπως σας είπα, ανέλαβα, παράλληλα με τις παρεμβάσεις στο μέσα λιμάνι, προσπαθήσαμε  να αναβαθμίσουμε και να ανατάξουμε την απελπιστική κατάσταση που σας περιέγραψα.
Πρώτα αναθέσαμε στον καθηγητή του πολυτεχνείου κ Ψαριανό Βασίλη την κυκλοφοριακή μελέτη η οποία εφαρμόστηκε  το 2012.
Τελικά αποδείχτηκε κατά γενική ομολογία ότι λειτουργεί ικανοποιητικά και χωρίς την βοήθεια των λιμενικών

Σε συνεννόηση με τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας δημοπρατήσαμε την μεταφορά των μπλοκ σε χώρο που ενοικιάσαμε, 2.500 ευρώ το χρόνο,και αναφέρω το ποσόν γιατί πολλές τιμές ακούγονται,για να καθαρίσουμε τον προβλήτα αφού δεν επρόκειτο να χρησιμοποιηθούν,δυστυχώς.
Πιέσαμε τον εργολάβο,αφού είχε κηρυχθεί έκπτωτος, να πάρει ότι υλικά υπήρχαν στον χώρο που τώρα είναι parking  και στην συνέχεια τον διαμορφώσαμε κατάλληλα.
Ανακαινίσαμε τα WC  και τα στέγαστρα με μικρές παρεμβάσεις γιατί παρότι τελείωσε η μελέτη ανάπλασής τους προυπ 220000Ε δεν μας επιτρέπουν να το δημοπρατήσουμε γιατί δεν υπάρχει ενιαία περιβαντολογική μελέτη.
Eπίσεις,από τις αρχές του2012 έχουν ανατεθεί οι παρά κάτω μελέτες: για τα χωμάτινα πρανή, την ασφαλτόστρωση του parking, την διαμόρφωση του προβλήτα για τα κρουαζιερόπλοια, τον φωτισμό του ίδιου προβλήτα και την τοποθέτηση pillars νερού και ρεύματος και στα δυο λιμάνια, την διαμόρφωση και ανάπλαση της πλατείας στην παλλάδα μπροστά στις καφετέριες, την ανάπλαση των δύο προβλητών στο μέσα λιμάνι ώστε να είναι στην χρήση των πολιτών και όχι parking.
Επίσης έχουμε αναθέσει ειδική μελέτη για την εκβάθυνση του μέσα λιμανιού στην λιμενολόγο κ Ζωγράφου, αφου πρώτα έγινε μελέτη τοπογραφικής αποτύπωσης από τον κ ΓΛΎΝΗ. Επίσεις αναθέσαμε μελέτη στον  λιμενολόγο κ Αντωνόπουλο για την επισκευή  των ζημιών υποθαλάσσια σε όλες τις προβλήτες και κρηπιδώματα στο έξω και μέσα λιμάνι η οποία έχει τελειώσει και δεν μπορούμε να δημοπρατήσουμε λόγω έλλειψης ενιαίας περιβ μελέτης.