Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Ευχαριστηριο Ανδροβικ Λουκριτια

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπημένοι μου συνδημότες , Αισθάνομαι την ανάγκη να σας απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς που τιμήσατε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ



Αγαπημένοι μου συνδημότες ,

Αισθάνομαι την ανάγκη να σας απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς που τιμήσατε με την ψήφο σας το συνδυασμό μας «Τήνος Δημιουργική Πορεία» και ειδικότερα τη δική μου υποψηφιότητα.
Η θερμή σας στήριξη και η εμπιστοσύνη απέναντι στο πρόσωπό μου, αποτελούν για εμένα ένα ισχυρό κίνητρο προκειμένου με διάθεση προσφοράς να παλέψω για το καλύτερο του νησιού μας.




Μαζί θα πορευτούμε για να δημιουργήσουμε τον Δήμο που αγαπάμε και ονειρευόμαστε.

Με εκτίμηση

Άνδροβικ – Ρουγγέρη Λουκριτία
Νεοεκλεγείσα Δημοτική Σύμβουλος