Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Ούτε υπήρξα ούτε θα υπάρξω πρόβατο στη στάνη κανενός | Χαράλαμπος Αθηναίος

Επειδή και οι δύο πλευρές εμπλέκουν το όνομά μου στις πολιτικές τους αντιπαραθέσεις, δηλώνω ότι τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου και τ...


Επειδή και οι δύο πλευρές εμπλέκουν το όνομά μου στις πολιτικές τους αντιπαραθέσεις, δηλώνω ότι τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου και τα παιδιά μου, είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι, ψηφίζουμε με μόνο κριτήριο την συνείδησή μας , σεβόμαστε ο ένας τον άλλον και την μυστικότητα της ψήφου του, γι αυτό και δεν ξέρω ούτε τι θα ψηφίσει η γυναίκα μου ούτε τα παιδιά μου . Και αφού δεν ξέρω εγώ, κανένας δεν ξέρει.





Πάντως ούτε υπήρξα ούτε θα υπάρξω πρόβατο στη στάνη κανενός.

Χαράλαμπος Αθηναίος