Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Και με ρωτάνε πολλοί...| Λαγουρός Νίκος

Και με ρωτάνε πολλοί…ωραίο αυτό που έγραψες αλλά δεν κατάλαβα αν ήταν ερωτικό η αν ήταν πολιτικό…; Τωρα κ γω τι να σας πω..; Όπως θέλε...

Και με ρωτάνε πολλοί…ωραίο αυτό που έγραψες αλλά δεν κατάλαβα αν ήταν ερωτικό η αν ήταν πολιτικό…;
Τωρα κ γω τι να σας πω..; Όπως θέλει το παίρνει κανείς.. άλλωστε η διαφορά του έρωτα με την πολιτική για εμένα είναι πολύ μικρή.. και τα δύο ξεκινάνε με υποσχέσεις και στην διάρκεια τους περιμένεις πράξεις.. Όσο αληθινός μπορεί να βγεί ένας σύντροφος που του εμπιστεύτηκες την καρδιά σου άλλο τόσο μπορεί να βγεί κ ένας πολιτικός που του εμπιστεύτηκες την ψήφο σου!
Άλλωστε για εμένα, τα λόγια απ τις πράξεις μια αλήθεια δρόμος..
Και πάμε τώρα στο κυρίως μενού… ΕΚΛΟΓΕΣ!

Σας έχουμε κ μας έχετε ζαλίσει τη..ζωη.. Κ εμείς που είμαστε υποψήφιοι αλλα κ εσείς που είστε ψηφοφόροι..!
Τα μεταξύ σοβαρού κ αστείου πειράγματα ( ‘’κάνεις κανα ψήφο’’, ‘’εσύ γιατί δεν κάνεις βιογραφικό’’, ‘’ήθελα να ξερα για ποιο λόγο κατεβαίνεις’’; Κτλπ…) εχουνκαταντησει πλέων κουραστικά.
Και ερωτώ λοιπόν κ εγώ..πως κάνεις  ψήφους; Υπάρχει κάποια συνταγή όπως π.χ ‘’σπάμε δυο αυγά’’ κ τέτοια..; Θα μου πεις, ‘’ελα τώρα που δεν ξέρεις’’.. Κ όμως δεν ήξερα..αλλά όσο περνάει ο καιρός μαθαίνωολο κ περισσότερο τα κόλπα.. κ δυστυχώς ώρες ώρες το μετανιώνω.. Το να στελνωμηνυματα κ να χτυπάω πόρτες στον κάθε ένα που παλιά δεν μιλούσαμε κ λέγαμε το πολύ ένα γεια δεν είναι του στυλ μου κ ουτε θα γίνει.. το να τάζω δουλείες πάλι,κ να θέλω δεν μπορώ…Είπαμε.. δεν κάνουμε ποτέ αυτά που κοροιδεύουμε..
Βιογραφικό.. τι να γράψω?έχω κάνει τόσα πολλά στη ζωή μου που κ θα κουραστείτε να τα διαβάζεται κ εγώ φοβάμαι μήπως ξεχάσω τίποτα.. (εδώ γελάμε όλοι μαζι)
Όλοι μεταξυ μας ξέρουμε για ποιον λόγο γίνεται όλος αυτός ο χαμός με τις εκλογές κ τους δημοτικούς συμβούλους.. Για εμενα οι Δ.Σ  χωρίζοντε σε δυο κατηγορίες :
1)      Αυτούς που έχουν να προσφέρουν κάτι, έστω κ το παραμικρό..
2)      Αυτούς που μπήκαν για να μαζέψουν ψήφους απ τα σόγια κτλπ
Εγώ θέλω να πιστεύω ότι ανήκω στην πρώτη κατηγορία γιατί πήρα την απόφαση να κατέβω αυτοβούλως, χωρίς να με πιάσει κάποιος η να μου τάξουν το οτιδήποτε.. (ακόμα με βρίζουν οι δικοί μου για αυτό)
Το ότι κατεβαίνω στις εκλογές του νησιού μου δεν έχει να κάνει για μένα, καμία σχεση με την πολιτική. Δεν πάω για πολιτικός ούτε έχω τέτοιους στόχος.. κ να θέλω δεν μπορώ! Εχω γνώση των ορίων μου.. Δεν μπορώ εγώ να σώσω την Ελλάδα ούτε κ την Τήνο από την οικονομική κρίση κ από τα διάφορα άλλα προβλήματά τους γιατί πολύ απλά δεν έχω την γνώση για να το κάνω!
Σαν κλασσικός νεοέλληναςπου σέβεται τον εαυτό του, κ εγώ όπως όλοι μας έχω άποψη για όλα…!αλλά σε αυτόν τον τομέα θα προσπαθήσω να προσφέρω τις γνώσεις μου κ τις απόψεις μου σε θέματα που γνωρίζω περισσότερο απ όλα κ που έχουν να κάνουν με τον άμεσο τρόπο  ζωής μου κ την δουλειά μου..
Να υποσχεθώ.. δεν υπόσχομαι τίποτα, γιατι σαν άνθρωπος έχω ακούσει τόσες πολλές υποσχέσεις στη ζωή μου κ ακόμα τις περιμένω.. Δεν μ αρέσει να μπαίνω ούτε σε καλούπια ούτε σε τρυπάκια τέτοια..
Πρέπει να καταλάβουμε ένα πράγμα.. Για το καλό του τόπου μας δεν χωράνε ούτε χρωματισμοί, ούτε ταμπέλες! Μακάρι να μπορούσαμε να ψηφίζουμε όλοι συνειδητά για το ευρύτερο καλό κ όχι μόνο για χάρες κ σόγια.. Ας ξεκολλήσουμε λίγο τους εγκέφαλους μας κ ας κοιτάξουμε μπροστά στη νέα εποχή που έρχεται..
Δεν είμαι αιθεροβάμονας κ ξέρω ότι αυτό δεν γίνεται απ την μια στιγμή στην άλλη, αλλά σαν ένας αθεράπευτα ρομαντικός άνθρωπος δεν παύω να ελπίζω..
Η αλλαγή  μπορεί να ξεκινήσει απ τον ΕΝΑ κ όχι απαραίτητα απ τους πολλούς!
Εύχομαι κ ελπίζω να βγούν οι καλύτεροι κ αυτοί που αξίζουν! Ανεξαρτήτως παράταξης..!
Εύχομαι κ ελπίζω να ψηφίσουν όλοι συνειδητά!