Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Ευχαριστήριο μήνυμα από τον Ραφαήλ Μωραΐτη

Ευχαριστώ από βάθους καρδιάς όλες και όλους τους συμπατριώτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους και πίστεψαν σ΄εμένα και τους αγώνες μας...

Ευχαριστώ από βάθους καρδιάς όλες και όλους τους συμπατριώτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους και πίστεψαν σ΄εμένα και τους αγώνες μας για το Νησί μας.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους τετρακόσους δέκα οκτώ (418) ψηφοφόρους του Νησιού μας για το μήνυμα που μου έστειλαν την Κυριακή 18 Μαΐου 2014.

Συγχαίρω τον φίλο μου κ.Γιάννη Γιαγιά για την νίκη του συνδυασμού που συμμετέχει καθώς και για την προσωπική του επιτυχία.

Είναι έμπειρος αυτοδιοικητικός και αγαπά τον τόπο του.

Μερικά από τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα που περιμένουν λύσεις και τον περιμένουν είναι το Λιμάνι (είδαμε χθές τι έγινε), τα φράγματα (Λειβάδας και Γρίζας), ΧΥΤΑ, οδοποιία (Τριπόταμος-Λειβαδερή, Λυχναφτιά-Πόρτο). Προσωπικά θα είμαι κοντά σας.

Θέλω να πιστεύω φίλε Γιάννη ότι με την εμπειρία που αποκτήσαμε τα χρόνια της συνεργασίας μας δεν θα ξανακουστούν στο Νησί μας οι φράσεις «ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ» και «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΡΓΟ».

Το νησί μας είναι ένα η ΤΗΝΟΣ τα έργα ανήκουν σ΄αυτό και για αυτό αγωνιζόμαστε.

Τήνος 30 Μαϊου 2014
Ραφαήλ Μωραΐτης