Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Βίλλα Ματθαίου(Μάνθου)

Συμπατριώτες μου, Σας κάνω γνωστό, -αν και ήδη πολλοί από σας το γνωρίζετε-, ότι κατόπιν πολλής σκέψης και με μεγάλο αίσθημα ευθύνης, ...

Συμπατριώτες μου,
Σας κάνω γνωστό, -αν και ήδη πολλοί από σας το γνωρίζετε-, ότι κατόπιν πολλής σκέψης και με μεγάλο αίσθημα ευθύνης, αποφάσισα να απαντήσω θετικά και πάλι, στο κάλεσμα του Γιάννη Μαχαιρίδη ώστε να είμαι εκ νέου υποψήφιος σύμβουλος με τον συνδυασμό στον οποίο ηγείται, τον «ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ – ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ».
Πέρασαν ήδη τα πρώτα τριάμισι χρόνια της αιρετής Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, τα οποία εδώ στο Νότιο Αιγαίο τα διαβήκαμε πιστεύω επιτυχώς, γιατί όλοι εμείς που μας εμπιστευτήκατε τότε με την ψήφο σας, πράξαμε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό γι΄ αυτό.

Παρά το πρωτοφανώς δυσμενές κλίμα που επικράτησε σ΄ όλους τους τομείς όλα αυτά τα χρόνια, το οποίο οφείλονταν στην οικονομική κρίση που έχει περιέλθει η πατρίδα μας, είναι κοινά αποδεκτό ότι τα καταφέραμε. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτό εν πολλοίς οφείλεται και στο ότι είχαμε στο τιμόνι της περιφέρειας μας, ως περιφερειάρχη, τον Γιάννη Μαχαιρίδη.
Πιστεύω ότι όλοι μαζί: περιφερειάρχης, αντιπεριφερειάρχες, περιφερειακό συμβούλιο, εργαζόμενοι, φορείς και πολίτες, βάλαμε τα θεμέλια του θεσμού της αιρετής περιφέρειας, η οποία μέρα με την μέρα, και με πολύ δουλειά απ΄ όλους μας, γίνεται το εργαλείο ουσιαστικής ανάπτυξης και προόδου των νησιών μας, ο φορέας διεκδίκησης από το Αθηνοκεντρικό κράτος όλων όσων μας ανήκουν και αντίστασης στην παντοδυναμία του.
Στην σημερινή λοιπόν εποχή της βαθιάς και πολύπλευρης κρίσης και των μεγάλων δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε όλοι μας, ως αξιοπρεπείς άνθρωποι, ως κοινωνία και ως πολίτες, οφείλουμε να συστρατευθούμε σε ένα και μοναδικό αγώνα: αυτόν της αναστροφής αυτής της πραγματικότητας, ώστε η πατρίδα μας, ο τόπος μας, να ξαναβρούν το δρόμο τους και να ξανάρθει το χαμόγελο στα χείλη μας.
Ως ενεργός και συνειδητός πολίτης δηλώνω παρών σ΄ αυτό τον αγώνα και υπόσχομαι ότι από την θέση του περιφερειακού συμβούλου της Τήνου στο Νότιο Αιγαίο, θα συνεχίσω να εργάζομαι με τις όποιες δυνάμεις μου, με τα όποια προσόντα και εμπειρία διαθέτω, για το καλό του νησιού μου, των συμπατριωτών μου και όλου του νησιωτικού συμπλέγματος των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, όπως αθόρυβα και με ευσυνειδησία, έκανα αυτά τα τριάμισι χρόνια που πέρασαν.
Από την θέση αυτή ας μου επιτραπεί να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την συνεργασία μας και την προσφορά του, στον απερχόμενο αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων τον Γιώργο Πουσσαίο, και να καλωσορίσω στον συνδυασμό μας ως υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, τον καταξιωμένο αυτοδιοικητικό, τον επί 25ετία και σημερινό δήμαρχο της Σύρου, τον Γιάννη Δεκαβάλλα, του οποίου πιστεύω η παρουσία θα είναι πολύτιμη για τις Κυκλάδες την επόμενη πενταετία.
Σας καλώ λοιπόν να στηρίξετε με την ψήφο σας τον συνδυασμό μας «ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ – ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ», να επανεκλέξετε περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου τον Γιάννη Μαχαιρίδη και εμένα προσωπικά περιφερειακό σύμβουλο της Τήνου.

Βίλλας Ματθαίος (Μάνθος)



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Βίλλας Ματθαίος (Μάνθος) του Βερνάρδου
  • Γεννήθηκα στην Τήνο πριν 50 χρόνια.
  • Τελείωσα τις βασικές μου σπουδές στην Τήνο και εισήχθηκα το 1981 στο Γεωπονικού Πανεπιστήμιο Αθηνών.
  • Είμαι γεωπόνος από το 1987 και εκπαιδευτής του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ)
  • Εργάζομαι επί 25 χρόνια στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Τήνου και είμαι τεχνικός σύμβουλος του ΔΣ του συνεταιρισμού.
  • Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την μελισσοκομία

  • Έχω υπηρετήσει τα κοινά ως:
  1. γραμματέας και πρόεδρος του ενιαίου Συλλόγου κοινότητας Κώμης (1982-1985)
  2. κοινοτικός σύμβουλος Κώμης, μέλος του ΔΣ του Συνδέσμου κοινοτήτων Τήνου και μέλος της γενικής συνέλευσης της ΤΕΔΚ Κυκλάδων (1990 -1994)
  3. δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Εξωμβούργου, και μέλος της γενικής συνέλευσης της ΤΕΔΚ Κυκλάδων (1999-2002)
  4. αντιδήμαρχος Δήμου Εξωμβούργου (1999-2000)
  5. μέλος του ΔΣ της Δημοτικής Επιχείρησης Ανάπτυξης Εξωμβούργου (2001 -2002)
  6. επαρχιακός σύμβουλος Τήνου και Νομαρχιακός σύμβουλος Κυκλάδων (2006-2010)
  7. περιφερειακός σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου και μέλος της επιτροπής Αγροτικής Οικονομίας του Περιφερειακού Συμβουλίου (2011 έως σήμερα)
  8. Εντεταλμένος (υπεύθυνος) της Περιφερειακής Ενότητας Τήνου (όπως μετονομάστηκε το Επαρχείο Τήνου) (2011 έως σήμερα)
  9. βασικός αρθρογράφος και αρχισυντάκτης των εφημερίδων “Τηνιακή φωνή” και “Τηνιακή Ενδοχώρα” (1985-2010)

  • Είμαι μέλος διαφόρων συλλόγων, του μελισσοκομικού συνεταιρισμού Τήνου, της Ένωσης Κυκλαδικού Τύπου και του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
  • Παρακολουθώ συχνά σεμινάρια και συνέδρια σχετικά με τα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης, της περιφερειακής ανάπτυξης, του περιβάλλοντος, του πολιτισμού, της κοινωνικής μέριμνας, της αγροτικής ανάπτυξης και της γεωπονικής επιστήμης.
  • Είμαι παντρεμένος με την Μαρία Φυρίγου και έχουμε μια κόρη, την Ιωάννα, μαθήτρια Λυκείου και ένα γιο, τον Βερνάρδο, μαθητή Γυμνάσιου.