Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Συνεχείς καθυστερήσεις ακτοπλοϊκών δρομολογίων των ΕΓ/ΟΓ «Aqua Jewel» και «Aqua Spirit» στις Κυκλάδες . ΕΡΩΤΗΣH Προς τον κ. Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου

                                                                               ...


                                                    


                                                                                        Αθήνα, 16 Ιουνίου 2014

ΕΡΩΤΗΣH
Προς τον  κ. Υπουργό  Ναυτιλίας και Αιγαίου

Θέμα: Συνεχείς καθυστερήσεις ακτοπλοϊκών δρομολογίων των ΕΓ/ΟΓ «Aqua Jewel» και «Aqua Spirit» στις Κυκλάδες

Σε συνεχείς ταλαιπωρίες υποβάλλονται τους τελευταίους μήνες οι κάτοικοι των Κυκλάδων που εξυπηρετούνται με τα πλοία «Aqua Jewel» και «Aqua Spirit» εξαιτίας των συχνών αλλαγών που ανακοινώνονται στα δρομολόγια καθώς και των καθυστερήσεων που διαπιστώνονται όσον αφορά στις αφίξεις και  αναχωρήσεις από και προς τα λιμάνια των νησιών, οι οποίες δεν οφείλονται σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, για τις οποίες, ειδικά οι νησιώτες, επιδεικνύουν κατανόηση. Η αγανάκτηση των νησιωτών οφείλεται στο ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία NEL LINES αρκετές φορές δεν παρουσιάζει επαρκή δικαιολογία για την καθυστέρηση ενός δρομολογίου, αφήνοντας δεκάδες επιβάτες να παραμένουν για αρκετές ώρες στα στέγαστρα αναμονής ή στους επιβατικούς σταθμούς των λιμανιών προκειμένου να επιβιβασθούν στο πλοίο και να ταξιδέψουν στον προορισμό τους.
Το πιο χαρακτηριστικό όμως αρνητικό θέμα προκύπτει από τις επαναλαμβανόμενες συχνές ακυρώσεις δρομολογίων του «Aqua Jewel» με πιο πρόσφατο το ανεκτέλεστο δρομολόγιο του «Aqua Jewel» της 3ης Ιουνίου, με αποτέλεσμα την απίστευτη ταλαιπωρία των μαθητών της ΣΤ΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ποσειδωνίας Σύρου, των οποίων η μαθητική εκδρομή στη Σέριφο μετατράπηκε σε περιπέτεια, καθώς εγκλωβίστηκαν στη Σέριφο και στη συνέχεια στον Πειραιά, με την ανεπίσημη αιτιολογία της ύπαρξης δυσμενών καιρικών συνθηκών και αυξημένων μποφόρ, ενώ δεν υπήρχε κανένα δελτίο απαγόρευσης του απόπλου των πλοίων λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει από την επαναλαμβανόμενη τακτική της εταιρείας το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι αν η συνεχής ταλαιπωρία των κατοίκων οφείλεται σε άλλους λόγους που έχουν σχέση με τα οικονομικά προβλήματα που είναι γνωστό πως αντιμετωπίζει η εταιρεία NEL LINES, η οποία σε μεγάλο ποσοστό έχει στην αρμοδιότητά της να καλύπτει τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Σε τέτοια περίπτωση, το εν λόγω ζήτημα θα προκαλέσει μοιραία κωλύματα και στις μετακινήσεις επισκεπτών κατά τη θερινή τουριστική περίοδο.
- Με βάση τα παραπάνω,
Ερωτάται ο κ. υπουργός:
  1. Τι θα πράξει ώστε η εταιρεία NEL LINES να είναι συνεπής στην υποχρέωσή της να ενημερώνει εγκαίρως και επισήμως τους επιβάτες όταν πρόκειται για μεγάλη καθυστέρηση ή ακύρωση δρομολογίων;
  2. Σε περίπτωση που η εταιρεία περιορίζει τα δρομολόγιά της λόγω οικονομικών προβλημάτων, πώς θα εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη μετακίνηση των νησιωτών όλο τον χρόνο, αλλά και των χιλιάδων τουριστών τη θερινή περίοδο;




                                                                                    Ο ερωτών βουλευτής
                                                                    
                                                                        Νίκος Συρμαλένιος