Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Δήμος Τήνου: Δελτίο Τύπου για Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ “ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ” Ο εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Παντελεήμων Αρμάος, εκπροσωπώντας το Δήμο μας, ...



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
“ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ”

Ο εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Παντελεήμων Αρμάος, εκπροσωπώντας το Δήμο μας, παραβρέθηκε σε προγραμματισμένη συνάντηση εργασίας στις 8 Δεκεμβρίου στα γραφεία της ΕΕΤΑΑ στην Αθήνα, για  θέματα που αφορούν τα υλοποιούμενα προγράμματα δια βίου μάθησης.
Ως γνωστόν η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου  Παιδείας και Θρησκευμάτων, το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και η Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης, συνεργάζονται στα πλαίσια προγραμματικής σύμβασης με τους Δήμους Νοτίου Αιγαίου & Στερεάς Ελλάδας, για την υλοποίηση προγραμμάτων γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων δια των λειτουργούντων Κέντρων δια Βίου Μάθησης.
Αναπτύχθηκε ευρύς και γόνιμος διάλογος, ανταλλάχθηκαν απόψεις, τέθηκαν τα προβλήματα και δόθηκαν οι δέουσες διευκρινήσεις στο μέτρο του δυνατού. Με δεδομένη τη σπουδαία σημασία των προγραμμάτων που παρέχονται χωρίς την παραμικρή διάκριση, που δίδει τη δυνατότητα σε όλους, να αποκτήσουν  γνώσεις χρήσιμες για την επαγγελματική και γενική τους επάρκεια και συγκρότηση, εξετάστηκαν τρόποι για τη συνέχιση αυτών των προγραμμάτων.
Τα σε ισχύ προγράμματα λήγουν στις 30/6/2015 και χρηματοδοτούνται από εθνικούς πόρους. Δεσμευτήκαμε να προτείνουμε τη χρονική τους επέκταση τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2015 και στη συνέχεια να καταβληθούν προσπάθειες για τη συνέχισή τους κατά τη προγραμματική περίοδο 2014-2020 και ως εκ τούτου την κοινοτική τους χρηματοδότηση.
Σε πρώτη φάση έγινε πρόταση από τον εκπρόσωπό μας να τεθεί το θέμα για λήψη απόφασης, στην επόμενη συνεδρίαση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Νοτίου Αιγαίου καθώς και στην ΚΕΔΕ από τον εκπρόσωπο του Νοτίου Αιγαίου, Δήμαρχο Μήλου κ. Γ. Δαμουλάκη.

Τονίστηκε η ανάγκη ευρείας δημοσιοποίησης των προγραμμάτων μέσω των τοπικών μέσων ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης , αλλά και η ύπαρξη σταθερού υπηρεσιακού εκπροσώπου - χειριστή των προγραμμάτων. Επίσης αναφέρθηκε ότι τα προγράμματα εκπαίδευσης πρεπει να αναφέρονται και να απηχούν τις τοπικές ιδιαιτερότητες - δυνατότητες  και δράσεις. Εξετάστηκαν τέλος οι προοπτικές δημιουργίας αυτοδύναμων δημοτικών κέντρων Δια Βίου Μάθησης με τη σύνταξη τοπικών προγραμμάτων και την ένταξή τους στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του Δήμου.