Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Απάντηση του προέδρου του Συλλόγου των Απανταχού Φαλαταδιανών προς όλους αυτούς που τον κατέκριναν

Αγαπητοί φίλοι και συγχωριανοί, Αρχικά θα ήθελα να σας ευχηθώ χρόνια πολλά και καλή χρονιά με λιγότερα προβλήματα για όλους μας. Σ...


Αγαπητοί φίλοι και συγχωριανοί,
Αρχικά θα ήθελα να σας ευχηθώ χρόνια πολλά και καλή χρονιά με λιγότερα προβλήματα για όλους μας.
Σκοπός της επιστολής μου είναι η αποκατάσταση της αλήθειας, η οποία διαστρεβλώθηκε από κάποιους, μετά τη συμμετοχή μου ως εκπρόσωπος του Συλλόγου των Απανταχού Φαλαταδιανών στο Δημοτικό Συμβούλιο του Νοεμβρίου 2013 (θέμα: τοποθέτηση προτομής του Φαλαταδιανού εργάτη που βρήκε την εικόνα της Μεγαλόχαρης)
Σε προσωπικό επίπεδο ένιωσα μεγάλη πικρία καθώς δέχτηκα κατηγορίες οι οποίες δεν ευσταθούν. Σε απάντηση λοιπόν όλων αυτών που μου προσάπτουν σας αναφέρω πως όταν το έθεσα το ερώτημα για το ποιος διοικεί το νησί δεν αναφερόμουν ούτε στον αρχιερατικό της Τήνου ούτε και στον Δήμαρχο. Επίσης ουδέποτε θέλησα να οικειοποιηθώ την εκκλησιαστική περιουσία του Φαλατάδου καθώς κατέχω εξωκλήσι (έτος κτήσης 1850). Μοναδική ανιδιοτελής πρόθεσή μου είναι η βοήθεια της εκκλησίας τόσο μέσω του Συλλόγου, του οποίου είμαι πρόεδρος, όσο και σαν ιδιώτης.
Τελειώνοντας τη σύντομη επιστολή μου σας δηλώνω ότι θα γίνει η τοποθέτηση της προτομής στο Φαλατάδο καθώς πλέον είναι επιθυμία όλων των μελών του συλλόγου, του καλλιτέχνη, του εφημέριου της ενορίας, του Π.Ι.Ι.Ε.Τ. και των Φαλαταδιανών.

Με εκτίμηση

Μάρκος Αλβέρτης