Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Μηνάς Άσπρος : Απάντηση στην Ανοικτή επιστολή του Γιώργου Σανταμούρη

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗ Η μεγαλύτερη ικανότητα ενός ανθρώπου πιστεύω ότι είναι να ξέρει που να σταματά κα...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗ

Η μεγαλύτερη ικανότητα ενός ανθρώπου πιστεύω ότι είναι να ξέρει που να σταματά και να ελέγχει εκείνη τη λεπτή γραμμή που η υπέρβασή της τον καθιστά γελοίο, ασεβή, βωμολόχο ή απλά γραφικό.
Σε ότι έχει σχέση με την ενασχόλησή μου στο Δήμο Τήνου, έμαθα να μην απαντώ σε ανούσιες δημοσιεύσεις που αφορούν το πρόσωπό μου, τις οποίες απλά αντιπαρέρχομαι. Όταν όμως γίνεται αναφορά για την επαγγελματική μου κατάρτιση εκεί τα πράγματα αλλάζουν.
Θα ανεχόμουν την κριτική από κάποιον που ξέρει ή ασχολείται με τη δουλειά μου, από συναδέλφους μου δικηγόρους, αντιδίκους και πελάτες, αλλά όχι από κάποιον που έχει βρει η ζωή του νόημα στο να αναλώνεται σε στείρες αντιπαραθέσεις, να το παίζει αυτόκλητος εισαγγελέας και να ψάχνει οποιαδήποτε ευκαιρία του δοθεί (και αν δεν του δοθεί να τη δημιουργεί) για να είναι στο επίκεντρο της επικαιρότητας, διαφορετικά δεν έχει η ζωή του νόημα.
Από κάποιον που όταν τύχει μπροστά σου εύχεσαι να είναι καλή η ώρα για να μην ακούσεις ένα ορυμαγδό ακατονόμαστων σχολίων.
Δεν θα περίμενα βέβαια να σεβαστεί τη δουλειά μου και το άτομό μου κάποιος που δεν έχει σεβαστεί όχι μόνο Το Πρόσωπο στο οποίο πρόσφατα επιτέθηκε αναίτια, αλλά και Τον Ιερότερο Τόπο του νησιού μας.
Από κάποιον που απαξιώνει τους πάντες και τα πάντα και λοιδορεί τον εαυτό του έχοντας την ανάγκη να αυτοσαρκαστεί.
Από κάποιον που φαντασιώνεται μονίμως εχθρούς γύρω του και που λόγω της συμπεριφοράς του έχει γίνει το μαύρο πρόβατο ακόμα και στους «φίλους» του.
Πιστεύω ότι  επέλεξες λάθος χρονική στιγμή Γιώργο Σανταμούρη για να κάνεις τα πικρόχολα σχόλιά σου σε βάρος μου. Σε μια εποχή που όλοι βλέπουν  ότι καθημερινά μας ενώνουν πολλά περισσότερα πράγματα από αυτά που μας χωρίζουν, εσύ επιλέγεις να το παίζεις μοναχικός καβαλάρης.
Αναρωτιέμαι γιατί με συμπεριέλαβες στις πρόσφατες ύβρεις σου;
Ένας λόγος ίσως είναι ότι δεν δέχτηκα να σου παρέχω τις νομικές μου υπηρεσίες, όταν μου ζήτησες να σε υπερασπιστώ στις τελευταίες αντιδικίες σου τις οποίες γνωρίζει όλη η Τήνος, όπως δεν δέχθηκε και ο Σίμος Ορφανός να καταθέσει ως μάρτυρας υπέρ σου, όταν του το ζήτησες. Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν είναι εύκολο να βρεις βοηθούς όταν συκοφαντείς και έτσι συνειδητοποιείς κάποια πράγματα και «βάζεις την ουρά στα σκέλια» και ανασκευάζεις, όπως είναι η προσφιλής μέθοδός σου, μιας και φωνάζεις μέχρι εκεί που σε παίρνει και όταν τα βρεις σκούρα αναδιπλώνεσαι.
Ένας άλλος λόγος ίσως είναι η εμπεριστατωμένη κριτική μου σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία ανέδειξε το ανύπαρκτο έργο της τριετίας σου ως Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Τήνου – Άνδρου, διότι ως άνθρωπος δεν αντέχεις την κριτική αν αυτή αφορά το πρόσωπό σου, ενώ πιστεύεις ότι εσύ δικαιούσαι να ασκείς κακοπροαίρετη κριτική στους πάντες.
Εγώ όμως δεν θα σου δώσω περιθώρια για αντιπαραθέσεις, γιατί ούτε αργόσχολος είμαι, ούτε έχω απωθημένα και σίγουρα έχω καλύτερα και ουσιωδέστερα πράγματα να κάνω στη ζωή μου. Αν πιστεύεις ότι «δικηγορίζω ποταπά» όπως αναφέρεις (που παρεμπιπτόντως μάθε πρώτα τι σημαίνει για να το χρησιμοποιείς), τότε φρόντισε να μην ζητήσεις ξανά τις νομικές μου υπηρεσίες, πράγμα βέβαια που εγώ επιθυμώ, γιατί δεν συνηθίζω να αναλαμβάνω αλλοπρόσαλλους και κυκλοθυμικούς πελάτες.

         Τήνος 12-11-2013
                                                                             Μηνάς Άσπρος
                                                                      Δικηγόρος
                                                                       Δημοτικός Σύμβουλος
                                                  τ. Πρόεδρος Δημοτ. Συμβουλίου Δήμου Τήνου.